Discussies van Kathleen Dubois (88)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Te lezen op de website van cjsm: 'Daarnaast is het ook belangrijk voor alle biblioth…"

Kathleen Dubois heeft 23 Mrt 2020 gereageerd op Vlaams minister-president verdedigt BIOS-registratiesysteem voor bibliotheken

3 23 Mrt 2020
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Bertem doet mee!"

Kathleen Dubois heeft 20 Dec 2019 gereageerd op LGBT-thematafel in elke Vlaamse Openbare Bibliotheek

6 20 Dec 2019
Antwoord van Kathleen Dubois

"Ik vind een petitie wel een heel goed idee!"

Kathleen Dubois heeft 18 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Jan, je hebt helemaal gelijk. Alleen heb ik de indruk dat de verhoudingen van het ge…"

Kathleen Dubois heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Ik ondervind problemen bij de invoer van de activiteiten. Wij zetten onze activiteit…"

Kathleen Dubois heeft 27 Jan 2015 gereageerd op Cultuurkuur en culturele bestemmingen: nieuws van Canon Cultuurcel

2 27 Jan 2015
Antwoord van Hannes Vanhaverbeke

"haha, daar vonden we geen vrijwillige acteur voor!"

Kathleen Dubois heeft 15 Okt 2013 gereageerd op Promofilmpje bib Tielt-Winge

5 15 Okt 2013
Antwoord van Stefaan Froyman

"Hallo Ik heb het bewuste bericht over "het einde van de traditionele bibliotheken in…"

Kathleen Dubois heeft 3 Sept 2013 gereageerd op E-boeken, een mijlpaal?

18 3 Okt 2013
Antwoord van De Greeve Karla

"Leve de provinciegrens overschrijdende catalogus!"

Kathleen Dubois heeft 27 Apr 2011 gereageerd op UniCat - Nieuwe Collectieve Catalogus België

10 5 Mei 2011
Antwoord van Jan Corthouts

"Hoewel wij zelf geen benadeelde partij zijn, vind ik ook dat hier aan de doelstellin…"

Kathleen Dubois heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op suggestie om "zoeken.bibliotheek.be" aan te passen

3 25 Mrt 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden