Hallo,

Door het faillissement van Swets waren wij genoodzaakt om ons abonnement op Burda bij een andere speler op te starten. Wij kozen voor Ilge.

2015 begon en voor de meeste abonnementen was er geen probleem. Maar Burda bleef weg. Na 2 gemiste exemplaren heb ik Ilge aangeschreven en onze contactpersoon zei toen iets over een faillissement van de uitgever van Burda en een overname / doorstart door een andere speler. Daardoor zouden de leveringen van Burda vertraging oplopen.

Vraag: zijn er nog bibliotheken die hiermee te kampen hebben? Onze klanten appreciëren het allerminst dat Burda niet geleverd wordt en er is er zelf eentje die weigert te geloven dat dit niet onze fout is.

Iemand een idee van wat ik kan doen?

Weergaven: 300

Berichten in deze discussie

Wij werken rechtstreeks via Tondeur Diffusion, Van Kalkenlaan 9, 1070 Anderlecht.

Dag Elke,

Onze Burda was deze maand later wegens een faillissement van A-Bode (uitgever van burda, anna, ...). Dit is nu overgenomen door Media Q Marketing. We hebben dit zo snel mogelijk doorgegeven aan Ilge en het is ondertussen in orde.
vriendelijke groeten,
Katelijne. 

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden