Dag allen,
Nieuweling in de bibsector hier. :)
Ik wil graag een bestek uitschrijven voor één leverancier die alle tijdschrifttitels kan leveren. Zijn er naast de prijs nog criteria die jullie opnemen bij deze opdracht? Welke leveranciers (buiten ILGE) zijn er nog op dit moment? Ik zag hier al berichten verschijnen over dit thema, maar die zijn al verschillende jaren oud.
Bedankt! Groetjes, Merel (bibliotheek As)
Tags:
Goedemorgen Merel,
Wij schreven twee jaar geleden zo'n dossier uit. Dit is dus nog vrij recent. Hieronder onze criteria:
Dit is een opdracht tegen globale prijs (aan de hand van bijlage D: inventaris actuele abonnementen). Deze inventaris bevat de prijs per tijdschrift, inclusief alle bijkomende kosten.
De prijs zal worden geëvalueerd op basis van de totaalprijs per jaar voor alle abonnementen. De voordeligste offerte krijgt het maximum aan punten. Iedere volgende inschrijver krijgt een score in verhouding tot de voordeligste offerte (regel van drie).
De inschrijvers stellen hun dienstverlening voor.
Online platform (functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid): 25 punten
De inschrijvers beschikken over een gebruiksvriendelijk online platform. Via screenshots tonen ze de mogelijkheden. Zaken die aan bod moeten komen zijn o.a.
De inschrijver met de beste service krijgt het maximum van de punten. Iedere volgende inschrijver krijgt 5 punten minder. De bibliotheek kan ook oordelen dat inschrijvers met dezelfde kwaliteit van online platform dezelfde score krijgen.
Dienstverlening (service, werkwijze, leveringstermijn): 25 punten
Wijze van bestellen: De lijst van abonnementen moet vlot aanpasbaar zijn.
Overdracht abonnementen: De overdracht van de abonnementen wordt volledig door de leverancier geregeld. Er wordt beschreven hoe dit aangepakt wordt.
Leveringstermijn en –kosten: De inschrijver vermeldt binnen welke termijnen ze de verschenen tijdschriften en periodieken ter beschikking kunnen stellen. De abonnementen moeten steeds franco geleverd worden. Achterstallige nummers worden steeds zo spoedig mogelijk na geleverd.
Daarnaast blijft ook het persoonlijk contact belangrijk.
De inschrijver met de beste service krijgt het maximum van de punten. Iedere volgende inschrijver krijgt 5 punten minder. De bibliotheek kan ook oordelen dat inschrijvers met dezelfde kwaliteit van dienstverlening dezelfde score krijgen.
Wij schreven onderstaande aan (alleen de eerste twee dienden in)
nhussain@ilge.nl
+32 (0)3-8081954
Lenniksebaan 451
1070 Brussel
ter attentie van MARIO VRANCKEN | SUBSCRIPTIONS MANAGER
T +32 (0)2 525 15 67 | M +32 (0)498 580 567 |mario.vrancken@partnerpress.be
Dendermondestraat 140-142
1083 Brussel
Hopelijk ben je hiermee geholpen!
laura van Schoten
Wij hebben net een gunning op aanvaarde factuur voor 2 jaar afgerond. De bibliothecaris kan je daarvan wat documentatie bezorgen (bibliothecaris@kortenberg.be). Kandidaten waren ILGE, PartnerPress en LM Prenax.
Aanbod (dmv staalkaart) 30 punten
Prijs 30 punten
Dienstverlening 40 punten
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
144 leden
165 leden
43 leden
177 leden
© 2024 Gemaakt door Kenniskantoor. Verzorgd door