Collega's,

Ik weet niet of dit eerder is gesignaleerd:

een lener meldt dat een e-boek dat hij aan het lezen was, van zijn tablet is verdwenen op de dag dat de geldigheid van zijn bibliotheekpasje verviel. (Omdat hij destijds bij inschrijving geen mailadres had opgegeven, werd hij niet automatisch op voorhand verwittigd, dat de geldigheid ervan weldra verstreek). Goed om weten, lijkt mij - en vervelend voor de lener.

Weergaven: 254

Berichten in deze discussie

Dag Stephan,

Dit is een ongelukkig toeval. Het is niet omdat het bibliotheekpasje niet meer geldig is, dat je je geleende e-boeken niet meer kunt uitlezen. 

Het verdwijnen van het e-boek heeft te maken met een app-probleem. Als de wifi op de tablet aan staat, maar de internetverbinding is te zwak of zelfs niet aanwezig, dan is er af en toe een bugprobleem.  Je kunt dan inderdaad niet aan je e-boeken. Soms kan het helpen om gewoonweg de wifi uit te zetten. Met de volgende update is dit probleem opgelost.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden