Hallo collega

Wij ondervinden steeds meer nonchalance bij onze scholen i.v.m. het naleven van afspraken.

Het ergste probleem is niet zozeer een keertje te laat komen (of niet komen) bij een gewone boekenwissel. Daar kunnen we nog mee leven…..

Het gaat voor mij over onze andere activiteiten zoals auteurslezingen, een workshop, rondleiding enz…

Ze staan er totaal niet bij stil dat daar tijd, personeel en vooral geld mee gepaard gaat, laat staan dat er een auteur of workshopbegeleider op ze zit te wachten.

Een telefoontje, een verontschuldiging, toegeven dat ze fout zijn is zeer moeilijk.

Daarom mijn vraag: 

Herken je dit?

Pak je dit op de één of andere manier aan? Het ondertekenen bijv van een afsprakennota? Durft er iemand kosten aanrekenen?

Indien ja, kan je mij misschien een voorbeeldje bezorgen?

alvast bedankt 

mooie en gezellige feestdagen!

Vera Volckaert, bibliotheek Kuringen

vera.volckaert@hasselt.be

 

 

Weergaven: 487

Berichten in deze discussie

Wij hebben het ook al twee keer aan de hand gehad. Ik heb toch steeds gereageerd door een officiële brief te sturen naar de directie met de vermelding dat de activiteit weliswaar gratis was voor de school, maar niet voor ons. Excuses heb ik nooit gekregen, wel een uitleg dat er net een interimaris in de klas was en blablabla.

Ik overweeg wel om een volgende keer de factuur door te sturen. We zien wel of ze willen betalen.

Maar los daarvan stuur ik ook ongeveer twee weken voor de lezing telkens een herinneringsmail. Dan is de kans dat het vergeten wordt toch al heel wat kleiner.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden