Discussies van Stefan Bosmans (69)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik kan de recensies gewoon openen. Wat dat betreft is er bij mij dus geen probleem.…"

Stefan Bosmans heeft 20 Mei 2016 gereageerd op Hoe leerkrachten laten kennismaken met mooie boeken? VERRASSINGEN IN JE VALIES

4 20 Mei 2016
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag Merijn. We maken voor elke leerkracht een aparte kaart aan waar we de boeken op…"

Stefan Bosmans heeft 17 Mei 2016 gereageerd op Hoe leerkrachten laten kennismaken met mooie boeken? VERRASSINGEN IN JE VALIES

4 20 Mei 2016
Antwoord van Stefan Bosmans

"Interessante discussie: boete of leengeld. Alles draait om de vraag of het een recht…"

Stefan Bosmans heeft 31 Jul 2015 gereageerd op LEENGELD VOOR HET VERLENGEN VAN MATERIALEN

9 31 Jul 2015
Antwoord van Stefan Bosmans

"We leven in een tijd waarin bibliotheken zich moeten heruitvinden en moeten zoeken h…"

Stefan Bosmans heeft 29 Jul 2015 gereageerd op LEENGELD VOOR HET VERLENGEN VAN MATERIALEN

9 31 Jul 2015
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dat vergat ik te zeggen: ook bij ons kiezen de leners uit een kaft. Maar wij zelf mo…"

Stefan Bosmans heeft 21 Jan 2015 gereageerd op opbergen Kamishibai

5 10 Mrt 2015
Antwoord van Annemie Pijcke

"Wij hebben voor het eerste leerjaar al schitterende ervaringen gehad met: - auteurs:…"

Stefan Bosmans heeft 25 Apr 2014 gereageerd op Gezocht: auteurs geschikt voor het eerste leerjaar

8 22 Mei 2014
Antwoord van Elke Van Opstal

"Dat is nog eens een goed idee: een zwembad bouwen naast je bib!  ;-) Maar dan zou ik…"

Stefan Bosmans heeft 25 Apr 2014 gereageerd op Schoolpakketten aanbieden

5 25 Apr 2014
Antwoord van Stefan Bosmans

"In Ham is de traditie van boekenkoffers voor scholen erg geëvolueerd. Voor ik hier w…"

Stefan Bosmans heeft 18 Apr 2014 gereageerd op Schoolpakketten aanbieden

5 25 Apr 2014
Antwoord van Stefan Bosmans

"Hangt er een beetje van af waarvoor het moet dienen. Bij bibliotheekintroducties geb…"

Stefan Bosmans heeft 16 Apr 2014 gereageerd op humoristisch verhaal 1ste graad (voorlezen/vertellen)

3 22 Apr 2014
Antwoord van Marijke Wynant

"Ga zeker eens kijken in de OBA in Amsterdam!"

Stefan Bosmans heeft 13 Mrt 2014 gereageerd op De openbare bibliotheek als ontmoetingsplaats: opmerkelijke voorbeelden

5 17 Mrt 2014
Antwoord van Judith Vergauwe

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden