Sinds enkele maanden zenden we maningsbrieven via e-mail. Voor ons een stuk makkelijker en goedkoper (geen papier- en portkosten) en ook voor de klant is het voordelig (we rekenen geen administratiekosten aan). Enkel de mensen van wie we geen correct e-mailadres hebben, krijgen nog een brief en betalen bovenop de boete de 1 € administratiekost.
Vraag: in het dienstreglement staat dat wie materialen te laat inlevert, boete moet betalen + 1 € administratiekost per maningsbrief. Moeten we er nu aan toevoegen dat leners van wie de bib het correcte e-mailadres heeft, de maning per mail krijgen en geen administratiekost dienen te betalen?
Bedankt voor de zonder twijfel interessante reacties en voorbeelden.
Groeten van Bib Hoeilaart
Tags:
Beste
bij ons is dat inderdaad zo opgenomen in het dienstreglement. Ik sluit het mee in (artikel 6)
Dankjewel voor je antwoord.
Helaas kan ik de documenten die je doorzond niet openen.
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
144 leden
165 leden
43 leden
177 leden
© 2024 Gemaakt door Kenniskantoor. Verzorgd door