Sinds enkele maanden zenden we maningsbrieven via e-mail. Voor ons een stuk makkelijker en goedkoper (geen papier- en portkosten) en ook voor de klant is het voordelig (we rekenen geen administratiekosten aan). Enkel de mensen van wie we geen correct e-mailadres hebben, krijgen nog een brief en betalen bovenop de boete de 1 € administratiekost.

Vraag: in het dienstreglement staat dat wie materialen te laat inlevert, boete moet betalen + 1 € administratiekost per maningsbrief. Moeten we er nu aan toevoegen dat leners van wie de bib het correcte e-mailadres heeft, de maning per mail krijgen en geen administratiekost dienen te betalen?

Bedankt voor de zonder twijfel interessante reacties en voorbeelden.

Groeten van Bib Hoeilaart

Weergaven: 400

Berichten in deze discussie

Beste

bij ons is dat inderdaad zo opgenomen in het dienstreglement. Ik sluit het mee in (artikel 6)

Bijlagen:

Dankjewel voor je antwoord.
Helaas kan ik de documenten die je doorzond niet openen.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden