De bibliotheek overweegt om een inleverbus te plaatsen. De kostprijs voor het plaatsen van een buitenbus is niet weinig en om de bus te integreren in ons bestaande gebouw moeten er ook heel wat kosten worden gemaakt. De beleidsmensen vragen zich af hoeveel % van de teruggebrachte boeken via zo'n bus worden ingeleverd.

Wat zijn de bevindingen van collega's die al met een inleverbus werken?

Bedankt voor het delen van de informatie.

Catherine

Weergaven: 2841

Berichten in deze discussie

Inleverbus voor buitengebruik

Deze inleverbox hebben wij nieuw in ons gamma.

Box met slot en inlevrgleuf.

Wagentje met zachte bodem.

collega's

Wie van jullie heeft een NIET intelligente inleverbus die NIET in het gebouw is geïntegreerd?  wie kan mij overtuigen (graag fotootjes, mogelijk leveranciers, ...) om er ook één te zetten ... Voortgaande op wat ik in de 'discussie' op kenniskantoor las ben ik nog niet echt overtuigd (weerbestendigheid? kapotte avm-dozen? ...). Je mag me de info ook mailen als je ze liever niet hier plaatst (bart.verschaeve@zonnebeke.be)

groeten

bart

Onze inleverbus is niet intelligent en staat buiten vlakbij de ingang van de hoofdbibliotheek. Het is een low budget bus, gemaakt door de gemeentelijke technische dienst: geen beweegbare vloer maar een dikke moes die de val van de materialen breekt. Heel simpel maar heel effectief en sterk geapprecieerd door onze leners en ook regelmatig gebruikt.

Bijlagen:

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden