Discussies van Patrick Vanhoucke (384)

Discussies waarop is gereageerd (243) Antwoorden Recente activiteiten

"Voor zulke zaken neem je het beste direct contact met de Servicedesk van Cultuurconn…"

Patrick Vanhoucke heeft op dinsdag gereageerd op Besteladministratie Wise

1 op dinsdag
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Een kort fragment uit een boek valt onder het citaatrecht (waarvoor een uitzondering…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Nov gereageerd op Auteursrechten op gebruik van gedichten?

3 24 Nov

"Dag Tim Alle waardering voor de manier waarop jullie dit ter plaatse regelen. Als he…"

Patrick Vanhoucke heeft 30 Okt gereageerd op Lengte quarantaine materiaal?

13 19 Nov
Antwoord van Emily Delhaye

"Mijn advies - en ik ben me ervan bewust dat dit misschien door sommigen als omstrede…"

Patrick Vanhoucke heeft 29 Okt gereageerd op Lengte quarantaine materiaal?

13 19 Nov
Antwoord van Emily Delhaye

"Dat lijkt me iets voor een change request bij de leverancier. Of misschien is het ge…"

Patrick Vanhoucke heeft 15 Okt gereageerd op klantentelling i.f.v. max. aantal bezoekers

12 16 Okt
Antwoord van Wouter Verlinden

"Voor Brickstream is blijkbaar onlangs een zogenaamde verkeerslicht-functie ontwikkel…"

Patrick Vanhoucke heeft 15 Okt gereageerd op klantentelling i.f.v. max. aantal bezoekers

12 16 Okt
Antwoord van Wouter Verlinden

"Waarschijnlijk heb je een e-boekenaccount van de bibliotheek gekoppeld aan de persoo…"

Patrick Vanhoucke heeft 22 Sept gereageerd op Werken met Vivlio e-reader

2 22 Sept
Antwoord van Hilde Hooghe

"Waar je wellicht al op kunt terugvallen zijn een aantal draaiboeken en protocollen v…"

Patrick Vanhoucke heeft 1 Sept gereageerd op Klasbezoek in coronatijd

6 8 Sept
Antwoord van Carine Anecaert

"Dus je zou de geluiden zelf inspreken? In dat geval een eenvoudige dicteer-app op je…"

Patrick Vanhoucke heeft 9 Jun gereageerd op schatten van vlieg - geluidsopname op tablet

9 22 Jun
Antwoord van Joachim

"U kunt het aanbod met de juiste informatie over het boek (ISBN, richtprijs enz.) in…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Jun gereageerd op Met wie moet ik contact opnemen om de Nederlandse Bestseller "Grand Hotel de Bajes" in de Belgische bibliotheek te krijgen?

1 4 Jun

RSS

© 2020   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden