Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (255) Antwoorden Recente activiteiten

"Misschien eens je licht opsteken bij Luisterpuntbibliotheek? "

Patrick Vanhoucke heeft 22 Jan gereageerd op brailleprinter

1 22 Jan
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Misschien wat te evident, maar Cultuurcentrum Beringen gebruikt het online ticketing…"

Patrick Vanhoucke heeft 13 Jun 2022 gereageerd op Gezocht: online ticketsysteem

4 14 Jun 2022
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Haha... zelfde ervaring. Ik heb in 2016 op mijn iPhone een aantal stop-motionfilmpje…"

Patrick Vanhoucke heeft 8 Jun 2022 gereageerd op gratis app om stop motion filmpjes te maken

2 8 Jun 2022
Antwoord van Katrien

"Ik zou zeggen: doe een bevraging bij je eigen publiek in Overpelt. Want het zal toch…"

Patrick Vanhoucke heeft 7 Okt 2021 gereageerd op CD: uitstervend ras?

4 7 Okt 2021
Antwoord van Martine Van Duffel

"Interessant. Ik vraag me af of dergelijke clausules vaak voorkomen in overeenkomsten…"

Patrick Vanhoucke heeft 23 Aug 2021 gereageerd op hulp aan klanten bij gebruik internetpc's

4 23 Aug 2021
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Laten jullie die vrijwilligers — die eventueel te maken krijgen met privacygevoelige…"

Patrick Vanhoucke heeft 23 Aug 2021 gereageerd op hulp aan klanten bij gebruik internetpc's

4 23 Aug 2021
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Dag Emily Maar misschien is het een oplossing om de pc's in de ruimte verder uit elk…"

Patrick Vanhoucke heeft 9 Jun 2021 gereageerd op Aanpassingen aan de werking vanaf 9/6?

13 23 Jun 2021
Antwoord van Hilde Jordens

"Dag Annemie Zowel zithoekjes als leeszetels kunnen m.i. wel, maar - zoals de gids ze…"

Patrick Vanhoucke heeft 9 Jun 2021 gereageerd op Aanpassingen aan de werking vanaf 9/6?

13 23 Jun 2021
Antwoord van Hilde Jordens

"Dag Emily Er is momenteel nog geen nieuw Ministerieel Besluit gepubliceerd. Een ontw…"

Patrick Vanhoucke heeft 3 Jun 2021 gereageerd op Aanpassingen aan de werking vanaf 9/6?

13 23 Jun 2021
Antwoord van Hilde Jordens

"Dag Els Je zult de iPad dan in zogenaamde kiosk-modus moeten laten draaien. Daarmee…"

Patrick Vanhoucke heeft 17 Mei 2021 gereageerd op i-pad aanbieden met selectieve apps

2 18 Mei 2021
Antwoord van Els Dewolf

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden