Discussies van Elke Coenen (92)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Marijke In Kortrijk werken we voor de frontofficeprocessen met een 'A-Z', zowel…"

Elke Coenen heeft 9 Jun 2021 gereageerd op procesmap

6 10 Jun 2021
Antwoord van Marijke Oda

"Dag Leentje Berichten versturen kan via Mijn Bibliotheek-administratie onder de opti…"

Elke Coenen heeft 10 Sept 2020 gereageerd op Een bericht versturen in de MB-admin naar leden

2 10 Sept 2020
Antwoord van Leentje Gorissen

"Heel mooi initiatief! Ook in Kortrijk zijn de meeste tablets, chromebooks en laptops…"

Elke Coenen heeft 19 Mrt 2020 gereageerd op Uitlenen tablets aan woonzorgcentra

7 21 Apr 2020
Antwoord van Katrijn Creemers

"Dit liedje is - voor zover ik kon nagaan - niet op een bibcd te vinden. Wel kan je h…"

Elke Coenen heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Wie heeft 'needrig, stille timmerman' op cd?

1 27 Mei 2013
Antwoord van Elke Coenen

"Onze collega zoekt de titels en ISBN-nummers op van anderstalige boeken (o.a. Italia…"

Elke Coenen heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Italiaanse boeken makkelijk lezen

3 10 Nov 2011
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Ik heb de cover van ons exemplaar even ingescand. Je kan die downloaden via volgende…"

Elke Coenen heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Geronimo Stilton

2 15 Sept 2011
Antwoord van Germaine op 't Roodt

"Onze "My Discoveries"-handleiding kan je online bekijken/downloaden via Scribd: http…"

Elke Coenen heeft 5 Sept 2011 gereageerd op Bibliografische lijsten uit My Discoveries ?

4 5 Sept 2011
Antwoord van Jürgen Van Lerberghe

"Voor zover wij weten is er in My discoveries geen mogelijkheid om lijstjes naar jeze…"

Elke Coenen heeft 31 Aug 2011 gereageerd op Bibliografische lijsten uit My Discoveries ?

4 5 Sept 2011
Antwoord van Jürgen Van Lerberghe

"Ook Kortrijk heeft een (weliswaar véél beperkter) aantal Russische fictieboeken in d…"

Elke Coenen heeft 6 Jun 2011 gereageerd op Russische boeken

8 26 Okt 2015
Antwoord van Wouter De Raes

"Ook in Kortrijk vonden een aantal activiteiten plaats: Letterstart - Kreakriebels: G…"

Elke Coenen heeft 7 Apr 2011 gereageerd op Foto's Jeugdboekenweek voor META

19 20 Apr 2011
Antwoord van an bellen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden