Discussies van Margot Collet (27)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Ongeveer vier jaar geleden is er in onze gemeente een productcatalogus opgesteld. Bi…"

Margot Collet heeft 5 Feb 2016 gereageerd op Productencatalogus bibliotheek

2 5 Feb 2016
Antwoord van Margot Collet

"In Niel staat er een 'geefkast' aan de bib. Daarin verzeilen afgevoerde boeken maar…"

Margot Collet heeft 5 Dec 2013 gereageerd op wanneer is een boek echt afgeschreven?

9 5 Dec 2013
Antwoord van Margot Collet

"In Niel hebben wij sinds deze zomer een kastje buiten staan (wel uit de regen). Alle…"

Margot Collet heeft 4 Dec 2012 gereageerd op Wat te doen met niet verkochte afvoerboeken?

14 14 Dec 2012
Antwoord van Maarten D'hamers

"Ilge is nog een alternatief. Daar is op Kenniskantoor al een topic over. Wij zitten…"

Margot Collet heeft 20 Apr 2012 gereageerd op Tijdschriftenadministratie

1 20 Apr 2012
Antwoord van Margot Collet

"Bedankt Luc voor de info! Margot"

Margot Collet heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op themakoffers voor scholen

9 12 Apr 2012
Antwoord van Lieve Van Opstal

"Jammer dat je nog geen reacties hebt gekregen. Ik ben namelijk ook wel geïnteresseer…"

Margot Collet heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op themakoffers voor scholen

9 12 Apr 2012
Antwoord van Lieve Van Opstal

"De bibliotheek van Niel zal binnen vier jaar in een historisch pand gehuisvest zijn.…"

Margot Collet heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Bibliotheek in een verbouwd/gerenoveerd historisch pand

6 14 Dec 2011
Antwoord van Anne Neys

"Hier vinden jullie het oorspronkelijke artikel. De auteur heeft het via FB verspreid…"

Margot Collet heeft 5 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Ik speel ook met het idee om in de toekomst tablets te gebruiken als opac. Ik stel m…"

Margot Collet heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op catalogus via touchscreen

8 28 Aug 2012
Antwoord van Marco Reali

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden