Weergeven
| Discussies waarop is gereageerd (5) | Antwoorden | Recente activiteiten | 
|---|---|---|
                    "Heb dit ook reeds gehad. Als ik etiketten moet printen, moet ik soms schuiflat van p…"Daelemans Bernadette heeft 10 Nov 2021 gereageerd op Biblioprint  | 
            8 | 
                            18 Nov 2021                 Antwoord van Bianca Wijns  | 

"Dag Carine Er staan er 60 in uitleenpost Watervliet en 60 in Sint-Laureins. Ik heb z…"Daelemans Bernadette heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Grote letterboeken  | 
            4 | 
                            18 Feb 2020                 Antwoord van Ilse Marquenie  | 

" "Daelemans Bernadette heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Grote letterboeken  | 
            4 | 
                            18 Feb 2020                 Antwoord van Ilse Marquenie  | 

"Beste In onze bib staat wel apart poezie adolescenten "Daelemans Bernadette heeft 13 Mrt 2017 gereageerd op NF collectie voor adolescenten?  | 
            3 | 
                            14 Mrt 2017                 Antwoord van Inger Vermeersch  | 

"Bedankt voor alle reacties "Daelemans Bernadette heeft 21 Dec 2016 gereageerd op boekendienst aan huis  | 
            4 | 
                            21 Dec 2016                 Antwoord van Daelemans Bernadette  | 

Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
145 leden
163 leden
43 leden
178 leden
    © 2025               Gemaakt door Kenniskantoor.             
    Verzorgd door