Discussies van Veerle Van Wesemael (215)

Discussies waarop is gereageerd (147) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij stoppen een aantal boekjes in een plastic box. Enkel de box krijgt een barcode e…"

Veerle Van Wesemael heeft 12 Apr 2021 gereageerd op Uitlenen knisper- en badboekjes

4 12 Apr 2021
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Super! Zetten jullie er al op voorhand een app op? Zo ja welke?"

Veerle Van Wesemael heeft 19 Mrt 2020 gereageerd op Uitlenen tablets aan woonzorgcentra

7 21 Apr 2020
Antwoord van Katrijn Creemers

"Eventueel met een app om die men gebruikt bij podcasts? https://www.androidplanet.nl…"

Veerle Van Wesemael heeft 17 Mrt 2020 gereageerd op Online voorleessessie in de bib

6 17 Mrt 2020
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Wij stoppen ook onze boeken over kleuterfeestdagen (Sint, Kerst, Pasen,..) in het ma…"

Veerle Van Wesemael heeft 28 Nov 2019 gereageerd op Moet er nog magazijn zijn?

2 28 Nov 2019
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Ik heb ook wel interesse in wat tips. Bedankt voor de tip van de bib van Kuurne, ik…"

Veerle Van Wesemael heeft 9 Mei 2018 gereageerd op Escape room

7 9 Mei 2018
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"We kochten ze jaren geleden ook aan bij Schultz, maar nu vond ik ze niet. We hebben…"

Veerle Van Wesemael heeft 13 Dec 2017 gereageerd op Leesplankjes/boekenplankjes?

4 19 Dec 2017
Antwoord van Inger Vermeersch

"Bedankt voor jullie hulp!"

Veerle Van Wesemael heeft 12 Jul 2017 gereageerd op V-insight of SSP?

3 12 Jul 2017
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Je kan ook het ISI+ kaartje gebruiken, bij kinderen jongeren dan 12j. Op die manier…"

Veerle Van Wesemael heeft 6 Jul 2017 gereageerd op Elektronische identiteitskaart als lenerspas

6 8 Jul 2017
Antwoord van Patti Bauwens

"Alvast bedankt voor de antwoorden.Ik heb er al enkele gecontacteerd...nu nog wachten…"

Veerle Van Wesemael heeft 3 Dec 2015 gereageerd op Lezing/vertelling/... voor kleuters

5 10 Dec 2015
Antwoord van Kris Vanderbeke

"Enkele jaren geleden hebben wij een lottospel gemaakt met foto's wat mag en niet mag…"

Veerle Van Wesemael heeft 8 Aug 2015 gereageerd op Bibregels op kindermaat

1 8 Aug 2015
Antwoord van Veerle Van Wesemael

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden