Discussies van Ilse Depré (111)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"De Bib Leuven verhuisde in 2000 naar Tweebronnen, oorspronkelijk door Henri van de V…"

Ilse Depré heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Bibliotheek in een verbouwd/gerenoveerd historisch pand

6 14 Dec 2011
Antwoord van Anne Neys

"In Nederland wil men deze speciale t-shirts drukken naar aanleiding van een conferen…"

Ilse Depré heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Leuke tekst voor op T-shirts

18 11 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Er is momenteel een gelijkaardige discussie via Twitter. Zoek naar de hashtag #biebs…"

Ilse Depré heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Leuke tekst voor op T-shirts

18 11 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Ik vermoed dat jullie mailadressen kunnen opnemen in het bibsysteem. Als je dat p…"

Ilse Depré heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Wie nog problemen zou ondervinden met Fundels (pc-versie en/of mobiele app), mag de…"

Ilse Depré heeft 14 Jun 2011 gereageerd op Fundels lenen via een app lukt niet (kopen wel)

8 14 Jun 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Misschien even een aanvulling op de vraag van Katia. Om de catalogus te zien moet je…"

Ilse Depré heeft 9 Jun 2011 gereageerd op Fundels lenen via een app lukt niet (kopen wel)

8 14 Jun 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Playlane laat weten dat er een tijdelijk probleem was. Op de iPhone en iPod Touch wa…"

Ilse Depré heeft 8 Jun 2011 gereageerd op Fundels lenen via een app lukt niet (kopen wel)

8 14 Jun 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Ik heb het op mijn iPhone en iPad uitgebreid getest, en op beide werkte het, weliswa…"

Ilse Depré heeft 8 Jun 2011 gereageerd op Fundels lenen via een app lukt niet (kopen wel)

8 14 Jun 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Prachtig idee! Het opent inderdaad weer de discussie over de herkenbaarheid van bibl…"

Ilse Depré heeft 21 Apr 2011 gereageerd op Leuke tekst voor op T-shirts

18 11 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Ik vind toch dat er een verschil is tussen een eigen boek in de bib komen lezen of i…"

Ilse Depré heeft 20 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden