Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (255) Antwoorden Recente activiteiten

"Ondertussen op De Standaard Online: Delven maar, in die Wiki-goudmijn Deze keer met…"

Patrick Vanhoucke heeft 5 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Dat zou je kunnen doen. Maar daar zal dus echt niemand van wakker liggen. De journal…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Je kunt dat allemaal doen - en ik zal zeker niemand tegenhouden - maar het haalt wei…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Helaas denk ik dat Krist gelijk heeft. Mijn ervaring met de pers is gelijkaardig. Me…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Ik heb in Zoeken.Bibliotheek.be (Open Vlacc) even een zoekopdracht gedaan op de uitg…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Het lijkt me vreemd dat een bekend merk zoals Deepfreeze zou pretenderen te draaien…"

Patrick Vanhoucke heeft 29 Jul 2011 gereageerd op Beveiliging internetpc's

15 12 Aug 2011
Antwoord van Jan Collet

"Ik weet niet wie je heeft wijsgemaakt dat Deepfreeze niet onder Windows 7 werkt. Vol…"

Patrick Vanhoucke heeft 28 Jul 2011 gereageerd op Beveiliging internetpc's

15 12 Aug 2011
Antwoord van Jan Collet

"Volgens mij bevatten de cases toch "voor elk wat wils" hoor. Maar cases zijn natuurl…"

Patrick Vanhoucke heeft 6 Jul 2011 gereageerd op Is onze beroepscode 'bibliothecarissen openbare bibliotheken' niet aan actualisering toe?

3 6 Jul 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Een e-mailadres van Thomas Vanderveken lijkt inderdaad niet zo makkelijk te vinden.…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Thomas Vanderveken

4 7 Jul 2011
Antwoord van geert.lievens

"Dag Johan De bibliotheek van Gent is dan ook in velerlei opzichten een voorloper en…"

Patrick Vanhoucke heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Plaatkenmerken romans

19 21 Sept 2011
Antwoord van Stef Blommaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden