Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (255) Antwoorden Recente activiteiten

"Er valt zeker iets te zeggen voor het harmoniseren of stroomlijnen van een aantal za…"

Patrick Vanhoucke heeft 23 Sept 2011 gereageerd op SUBLOCATIES !

6 8 Okt 2011
Antwoord van Stef Blommaert

"Met alle sympathie voor het WWF, maar het idee om een speciaal nieuw document-formaa…"

Patrick Vanhoucke heeft 2 Sept 2011 gereageerd op Welke bib wil er een (gratis) WWF-eco-bijdrage leveren?

2 2 Sept 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Natuurlijk moet je mensen aanmoedigen om de catalogus te gebruiken (en ze daarbij be…"

Patrick Vanhoucke heeft 25 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Niet mee eens. Binnen de context van mijn eerdere opmerkingen (grootte collectie, be…"

Patrick Vanhoucke heeft 25 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Ja, dat is duidelijk. Dus als de persoon gewoon zijn gereserveerde werken komt ophal…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Ik heb dat ooit in een totaal andere context eens uitgerekend en het verzenden van e…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Hoe weet de klant - zonder tussenkomst van personeel - welke werken voor hem / haar…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Mijn opmerking over de klanten ging over het feit dat klanten soms nalaten om de doo…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Ik maakte me net nog een bedenking. Stel dat klant A in de bibliotheek aan het grasd…"

Patrick Vanhoucke heeft 23 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Zoals Jan Collet aangeeft, is het laten reserveren van niet-uitgeleende werken techn…"

Patrick Vanhoucke heeft 23 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden