Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (255) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Quinten Bedankt voor de informatie. Ik neem aan dat het via andere leveranciers…"

Patrick Vanhoucke heeft 12 Mrt 2021 gereageerd op Krant El País

5 12 Mrt 2021
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Ja, daar had ik al geïnformeerd. Maar daar is het abonnement op de papieren krant di…"

Patrick Vanhoucke heeft 11 Mrt 2021 gereageerd op Krant El País

5 12 Mrt 2021
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Dag Nathalie Zeg de student om eens te informeren bij de Onderwijsbibliotheek van he…"

Patrick Vanhoucke heeft 18 Feb 2021 gereageerd op educatief materiaal secundair

3 18 Feb 2021
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Inderdaad bijna zeker ‘De stukgedanste schoentjes’ van de gebroeders Grimm. In het D…"

Patrick Vanhoucke heeft 19 Jan 2021 gereageerd op Vraagje van een lener over een boek dat ze als kind gelezen heeft

7 20 Jan 2021
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Voor zulke zaken neem je het beste direct contact met de Servicedesk van Cultuurconn…"

Patrick Vanhoucke heeft 1 Dec 2020 gereageerd op Besteladministratie Wise

1 1 Dec 2020
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Een kort fragment uit een boek valt onder het citaatrecht (waarvoor een uitzondering…"

Patrick Vanhoucke heeft 24 Nov 2020 gereageerd op Auteursrechten op gebruik van gedichten?

3 24 Nov 2020
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Dag Tim Alle waardering voor de manier waarop jullie dit ter plaatse regelen. Als he…"

Patrick Vanhoucke heeft 30 Okt 2020 gereageerd op Lengte quarantaine materiaal?

13 19 Nov 2020
Antwoord van Emily Delhaye

"Mijn advies - en ik ben me ervan bewust dat dit misschien door sommigen als omstrede…"

Patrick Vanhoucke heeft 29 Okt 2020 gereageerd op Lengte quarantaine materiaal?

13 19 Nov 2020
Antwoord van Emily Delhaye

"Dat lijkt me iets voor een change request bij de leverancier. Of misschien is het ge…"

Patrick Vanhoucke heeft 15 Okt 2020 gereageerd op klantentelling i.f.v. max. aantal bezoekers

13 7 Dec 2020
Antwoord van Wouter Verlinden

"Voor Brickstream is blijkbaar onlangs een zogenaamde verkeerslicht-functie ontwikkel…"

Patrick Vanhoucke heeft 15 Okt 2020 gereageerd op klantentelling i.f.v. max. aantal bezoekers

13 7 Dec 2020
Antwoord van Wouter Verlinden

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden