Discussies van Patty Stegen (42)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Kathleen Wat bedoel je met 'Sleuteltje'? Is dat zoals Luc hieronder beschrijft i…"

Patty Stegen heeft 28 Okt 2011 gereageerd op Extra dienstverlening of gewoon Reservatie of IBL?

10 31 Okt 2011
Antwoord van Tim Lerno

"Oei, Patrick, daar schrik ik van! Had van ons bestuur al te horen gekregen dat deze…"

Patty Stegen heeft 28 Okt 2011 gereageerd op Extra dienstverlening of gewoon Reservatie of IBL?

10 31 Okt 2011
Antwoord van Tim Lerno

"Hi naamgenote ;-) Nog bedankt voor je antwoord! Beter laat dan nooit hé. "

Patty Stegen heeft 12 Sept 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Dag Lieve   Gisteren zijn we gestart met de actie 'De andere strips' van Boek.be Je…"

Patty Stegen heeft 31 Aug 2011 gereageerd op strips !

6 7 Sept 2011
Antwoord van Lieve Scheers

"Dag Marc   Ik neem aan dat jullie overstappen naar het systeem van de provincie. Bei…"

Patty Stegen heeft 29 Aug 2011 gereageerd op VubisSmart versus Brocade

6 2 Sept 2011
Antwoord van Katrien Schroyens

"Is het juist niet de bedoeling dat wij als bibmedewerker deze klanten moeten overtui…"

Patty Stegen heeft 25 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Bedankt voor je reactie ;-) Mag ik nog vragen hoe lang jullie het boek aan de kant h…"

Patty Stegen heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Thanx Patrick, da' s duidelijk. Heb dit al genoteerd om hiervan cijfers op te vragen…"

Patty Stegen heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Klopt, dat gebeurt ook, maar ik heb het idee dat in onze databank nog heel veel mail…"

Patty Stegen heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"@ Patrick Ik vind die briefjes op de boeken eigenlijk maar niets, had het zelfs nog…"

Patty Stegen heeft 24 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden