Discussies van Veerle Van Wesemael (215)

Discussies waarop is gereageerd (147) Antwoorden Recente activiteiten

"Wanneer wij een boek of DVD bestellen, voeren wij het reeds gedeeldelijk in in Vubis…"

Veerle Van Wesemael heeft 3 Okt 2011 gereageerd op bestel- en tijdschriftenadministratie

3 3 Okt 2011
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Toen wij 5 jaar geleden naar onze bib verhuisden, konden wij onze collectie tijdelij…"

Veerle Van Wesemael heeft 3 Okt 2011 gereageerd op Dienstverlening bij tijdelijke sluiting.

4 3 Okt 2011
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Wij hebben het ook al overwogen om genres op onze films te kleven. Maar wat dan met…"

Veerle Van Wesemael heeft 21 Sept 2011 gereageerd op Pictogrammen voor filmgenres

8 26 Sept 2011
Antwoord van Anne Neys

"Wij werken met een klaskaart. De leerkracht noteert zelf welke leerling welk boek me…"

Veerle Van Wesemael heeft 21 Sept 2011 gereageerd op Klasuitleningen

11 6 Okt 2011
Antwoord van Mia Allaert

"Ik zou ook zizo-prentenboeken voorstellen"

Veerle Van Wesemael heeft 31 Aug 2011 gereageerd op prentenboeken opstellen per thema

9 5 Sept 2011
Antwoord van Anne Neys

"Mss kan je 't ook koppelen met de start van een filmclub (zoals leesclub, maar dan s…"

Veerle Van Wesemael heeft 29 Aug 2011 gereageerd op draaiboek opening dvd speelfilm collectie

5 2 Sept 2011
Antwoord van Marc Aerts

"Mieke, ik had al contact opgenomen met haar, maar ze wil het liever niet doen :("

Veerle Van Wesemael heeft 6 Jul 2011 gereageerd op Kaartlegger, waarzegger

6 6 Jul 2011
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Alvast bedankt voor jullie antwoorden.   @Martine, ik had zelf ook al gedacht om tar…"

Veerle Van Wesemael heeft 5 Jul 2011 gereageerd op Kaartlegger, waarzegger

6 6 Jul 2011
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"@ Ruth.. dat van die tovenaar hebben wij ook, maar dan voor de volwassenboeken. :-)"

Veerle Van Wesemael heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Pictogram avontuur en fantasie

3 4 Jul 2011
Antwoord van Anne Neys

"Kan je zoiets niet gebruiken?    "

Veerle Van Wesemael heeft 25 Jun 2011 gereageerd op Pictogram chicklit

8 6 Jul 2011
Antwoord van Stef Blommaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden