Discussies van Katrien Schroyens (257)

Discussies waarop is gereageerd (88) Antwoorden Recente activiteiten

"De vragenlijsten zitten in bijlage, maar ze zijn zoals gezegd wel volledig afgestemd…"

Katrien Schroyens heeft 5 Apr 2011 gereageerd op gebruikersenquete

11 16 Jun 2011
Antwoord van Sara Clauw

"Bureau Leemans organiseert marktonderzoeken voor de bibliotheken van de provincie An…"

Katrien Schroyens heeft 31 Mrt 2011 gereageerd op gebruikersenquete

11 16 Jun 2011
Antwoord van Sara Clauw

"Tom, neem ook eens een kijkje op /www.flickr.com/photos/fotobib. Deze databank is ne…"

Katrien Schroyens heeft 16 Mrt 2011 gereageerd op Gebruik van afbeeldingen in de bib

5 16 Mrt 2011
Antwoord van Katrien Schroyens

"In Bornem is er een vrij toegankelijke hotspot geinstalleerd voor Ter Dilft, het geb…"

Katrien Schroyens heeft 9 Mrt 2011 gereageerd op OPEN wifi in OPENbare bibliotheken i.p.v. gesloten wifi?

37 2 Jun 2014
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Lekker vals spelen … Je kan je kenniskantoormailbox toegankelijk houden door de eers…"

Katrien Schroyens heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op Waar vind ik de kenniskantoormailbox?

7 14 Mrt 2011
Antwoord van Jan Collet

"In Bornem gebruiken wij covers van boeken, cd's en dvd's zonder uitdrukkelijke toest…"

Katrien Schroyens heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op Gebruik van afbeeldingen in de bib

5 16 Mrt 2011
Antwoord van Katrien Schroyens

"Bedankt voor de info! Nu kan ik mijn speurtocht dus met een gerust hart afsluiten ;-…"

Katrien Schroyens heeft 6 Mrt 2011 gereageerd op Waar vind ik de kenniskantoormailbox?

7 14 Mrt 2011
Antwoord van Jan Collet

"Zou toch moeten lukken. Klik op je instellingen en pas daar eventueel je foto aan. G…"

Katrien Schroyens heeft 8 Feb 2011 gereageerd op profielfoto

5 9 Feb 2011
Antwoord van Nele Laton

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden