Enkele suggesties voor de taalpunten, recente titels in makkelijke taal:

Het geheim van Cleopatra:

https://www.lezenvooriedereen.be/nieuwe-boeken/het-geheim-van-cleop...

Ook goed als vakantieboek voor jongeren:

https://www.lezenvooriedereen.be/cleopatra-in-makkelijke-taal

Tweemaal Mark Twain:

https://www.lezenvooriedereen.be/makkelijk-lezen-fictie/wereldverha...

Een ontgoocheling in eenvoudige taal:

https://www.lezenvooriedereen.be/nieuwe-boeken/een-ontgoocheling

Goed inzetbaar in samenleesgroepen: https://www.lezenvooriedereen.be/samenlezen-eenvoudige-boeken

De blauwe gitaar, heel makkelijk en leuk voor kinderen:

https://www.lezenvooriedereen.be/nieuwe-boeken/de-blauwe-gitaar-en-...

Weergaven: 55

© 2026   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden