Ben je beheerder van een bedrijfspagina (fanpagina)?
Dan heb je nu waarschijnlijk een mailtje ontvangen dat deze pagina's begin maart gaan switchen naar de nieuwe look (cfr. persoonlijke pagina's).
Je kan je pagina ook nu al upgraden en ons advies is : doen!
Even snel kennismaken? Bekijk onze Bibstrip op Slideshare over Facebook Fanpagina's, de nieuwe versie.
Op 16 en 17 februari constateerden we toch wat problemen met het online plaatsen van berichten. Blijkbaar zijn er toch nog wat bugs. Kan je na de upgrade geen berichten meer publiceren en blijft FB hangen bij het switchen van accounts? Log opnieuw in en vink opnieuw aan dat je steeds als pagina wil reageren wanneer je iets post op de fanpagina...
Tags:
De upgrade waar we op zaten te wachten !
Bedankt voor de duidelijke uitleg. *thumbs up*
Lotte
De powerpoint "FB Fanpagina, nieuwe versie" geupdate met enkele kleine - maar niet onbelangrijke - aanvullingen :
Hey Katrien,
Wat als je zo'n upgrate mail niet heb ontvangen?
Hoe verander ik dan de fanpagina?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Katty
Even gecheckt bij mijn collega : elke beheerder lijkt deze mail te hebben ontvangen, maar 't is wel vrij subtiel.
Het onderwerp is "Special Announcement & Weekly Facebook Page Update". Misschien meteen in de vuilbak gegooid?
Alle pagina's zullen sowieso omgezet worden begin maart. Dus als je de mail niet terugvindt is dat niet echt een ramp.
Katty Van Dam zei:
Hey Katrien,
Wat als je zo'n upgrate mail niet heb ontvangen?
Hoe verander ik dan de fanpagina?
Alvast bedankt.
Groetjes,Katty
Op 16 en 17 februari hebben we heel wat problemen ondervonden met het online plaatsen van een berichtje op onze pagina. Na zeven pogingen om het te posten, heb ik vandaag terug aangevinkt dat ik altijd als Bib Bornem wil reageren en toen lukte het wel. Voordien bleef FB ook hangen wanneer ik wou switchen van inlog. Wat aanvankelijk dus perfect werkte, blijkt nu toch wat onderhevig aan bugs... Misschien toch nog even afwachten voor de overstap?
Hier hetzelfde probleem. Ik probeer al 3 dagen een berichtje te posten en hij blijft maar "proberen".
Hier hetzelfde probleem. Ik probeer al 3 dagen een berichtje te posten en hij blijft maar "proberen".
Wij gebruiken ook de nieuwe versie al, maar ondervinden tijdelijk wel wat problemen. Kan momenteel geen foto's in bestaande albums bijvoegen en zoals je zei bij plaatsen van berichten zie je het bericht maar wordt het niet geplaatst.
Dus waarschijnlijk even afwachten, heb het wel gemeld aan facebook.
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
144 leden
165 leden
43 leden
177 leden
© 2024 Gemaakt door Kenniskantoor. Verzorgd door