Discussies van Tim Lerno (265)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb een tijdje geleden ook eens een GSM-nummer moeten opgeven in Facebook (of was…"

Tim Lerno heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Facebook beheerders

10 10 Nov 2011
Antwoord van Katrien Debels

"Bedankt!  Met de gratis webtoepassing Wix kan je eenvoudig Facebook-templates toevoe…"

Tim Lerno heeft 11 Okt 2011 gereageerd op FIND US ON FACEBOOK : Bibliotheken op Facebook

52 23 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Het probleem met het toevoegen van apps was een gevolg van het omzetten van het prof…"

Tim Lerno heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Facebook-profiel omzetten in fanpagina

8 23 Mei 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Bib Londerzeel heeft haar profiel omgezet in een fanpagina, met een heuse mini-websi…"

Tim Lerno heeft 10 Okt 2011 gereageerd op FIND US ON FACEBOOK : Bibliotheken op Facebook

52 23 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"Het was deze morgen even spannend, toen ik midden in de conversie de toegang tot onz…"

Tim Lerno heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Facebook-profiel omzetten in fanpagina

8 23 Mei 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"OK.  Eerst nog even alles downloaden en dan ga ik ervoor.  Het zou mooi zijn als ik…"

Tim Lerno heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Facebook-profiel omzetten in fanpagina

8 23 Mei 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Ik werk ook met Blogspot, waar alles nog werkt, maar heb je het onderstaande al gepr…"

Tim Lerno heeft 22 Apr 2011 gereageerd op Probleem met You Tube-filmpje oplossen

10 31 Mei 2011
Antwoord van Suzanne Rys

"Mooi en echt gratis alternatief voor de talrijke 'gratis downloads' op andere sites,…"

Tim Lerno heeft 17 Mrt 2011 gereageerd op Zoekmachine voor pictogrammen/prentjes (inclusief freeware!)

4 20 Jan 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ik gebruik Google Analytics om het gebruik van onze blog te meten.  Al enkele jaren…"

Tim Lerno heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op Catalogus zoekveldje voor blog of website

2 7 Mrt 2011
Antwoord van Tim Lerno

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden