Discussies van Katrien Vansichem (31)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Luc, Bib Sint-Truiden bezorgt jou een ex na ontvangst van een Impala. Groetjes…"

Katrien Vansichem heeft 13 Okt gereageerd op 15 ex "Hoe mijn vader werd verwekt" Bart Meuleman

4 14 Okt
Antwoord van Wendy Timmers

"Dag Peter, Wens je het boek nog? Groetjes Katrien "

Katrien Vansichem heeft 11 Okt gereageerd op 5 X “Een liefde, in gedachten’ van Kristine BILKAU

9 12 Okt
Antwoord van Peter Leysen

"Dag Sofie, Impala is verstuurd. Bedankt! "

Katrien Vansichem heeft 5 Okt gereageerd op 9 ex 'Een soort van liefde' van Alicja Gescinska

8 5 Okt
Antwoord van Katrien Vansichem

"Dag Simonne, Impala is verstuurd! Bedankt! "

Katrien Vansichem heeft 5 Okt gereageerd op 9 ex 'Een soort van liefde' van Alicja Gescinska

8 5 Okt

"Dag IJe, Impala is verstuurd. Groetjes en bedankt! "

Katrien Vansichem heeft 30 Sept gereageerd op 9 ex 'Een soort van liefde' van Alicja Gescinska

8 5 Okt

"Dag Christel, Impala is gestuurd! Groetjes en bedankt! "

Katrien Vansichem heeft 30 Sept gereageerd op 9 ex 'Een soort van liefde' van Alicja Gescinska

8 5 Okt

"Dag Peter, Bib Sint-Truiden kan u een exemplaar bezorgen na ontvangst van een Impala…"

Katrien Vansichem heeft 30 Sept gereageerd op 5 X “Een liefde, in gedachten’ van Kristine BILKAU

9 12 Okt
Antwoord van Peter Leysen

"Dag Ije, Voorlopig heb ik er voldoende. Mocht het toch nog nodig zijn, laat ik je i…"

Katrien Vansichem heeft 27 Sept gereageerd op 9 ex. 'Het zoutpad: over oude wegen naar een nieuw begin" van Raynor Winn

4 27 Sept
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag Christel, Bib Sint-Truiden kan een ex bezorgen na ontvangst van Impala. Groetj…"

Katrien Vansichem heeft 15 Sept gereageerd op 5x De avond is ongemak Marieke L. Rijneveld

4 20 Sept
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag Sofie, Bedankt voor jouw reactie maar we hebben voldoende ex. Groetjes Katrien…"

Katrien Vansichem heeft 4 Sept gereageerd op De souffleur / Diane Broeckhoven (3ex.)

2 4 Sept

RSS

© 2021   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden