Discussies van IJe Raaijmakers (214)

Discussies waarop is gereageerd (177) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Jappe, Bornem kan jullie een exemplaar bezorgen. Aanvraag via Impala ? Wat stel…"

IJe Raaijmakers heeft 9 Mei 2022 gereageerd op 7 ex. En we vergeten omdat het moet/De hand die de mijne vasthield - Maggie O'Farrell

2 9 Mei 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag Wendy, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, IJe…"

IJe Raaijmakers heeft 30 Mrt 2022 gereageerd op 7 X Drift - Bregje Hofstede

5 31 Mrt 2022
Antwoord van Wendy Timmers

"Dag Peter,Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala.Mvg, IJe Ra…"

IJe Raaijmakers heeft 28 Mrt 2022 gereageerd op 7 X ‘Normale mensen’ van Sally Rooney

1 28 Mrt 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag Christel, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, I…"

IJe Raaijmakers heeft 22 Mrt 2022 gereageerd op 7x De jonge bruid - A. Baricco

2 22 Mrt 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Graag gedaan :-) ! "

IJe Raaijmakers heeft 1 Feb 2022 gereageerd op Mijn vader was priester, mijn moeder non - Koen Wauters

3 1 Feb 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag William, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, IJ…"

IJe Raaijmakers heeft 31 Jan 2022 gereageerd op Mijn vader was priester, mijn moeder non - Koen Wauters

3 1 Feb 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag William, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, IJ…"

IJe Raaijmakers heeft 27 Jan 2022 gereageerd op De 8 bergen van Paolo Cognetti

6 28 Jan 2022
Antwoord van William Haesen

"Dag Marjan, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, IJe…"

IJe Raaijmakers heeft 13 Jan 2022 gereageerd op 8x "Waagstukken" van Charlotte Van den Broeck

6 18 Jan 2022
Antwoord van Wendy Timmers

"Dag Quinten, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, IJ…"

IJe Raaijmakers heeft 10 Jan 2022 gereageerd op 11x Yuko Tsushima - Domein van licht

3 11 Jan 2022
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Dag Christel, Bornem stuurt jullie een exemplaar na ontvangst van een Impala. Mvg, I…"

IJe Raaijmakers heeft 6 Jan 2022 gereageerd op 4x Confrontaties - Simone Atangana Bekono

3 6 Jan 2022
Antwoord van IJe Raaijmakers

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden