Discussies van Bartels Maarten (304)

Discussies waarop is gereageerd (292) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Chantal stuur maaseik een impala met datum en het boek komt eraan groeten maarte…"

Bartels Maarten heeft op maandag gereageerd op De stad der blinden / José Saramago (10 ex.)

4 8 uur geleden
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Beste collega stuur Maaseik een impala met datum en het boek komt naar u toe mvg…"

Bartels Maarten heeft 28 Sept gereageerd op 25 ex. van Kelderkind / Kristien Dieltiens

9 7 Okt
Antwoord van Annie Moenaert

"Dag Peter Bibliotheek Maaseik stuurt u een exemplaar in ruil voor een impala met dat…"

Bartels Maarten heeft 14 Jul gereageerd op graag 8 ex. 'Olive Kitteridge - Elizabeth Strout' voor leeskring Dessel

2 17 Jul
Antwoord van Luc D'haene

"Dag Ida stuur mij een impala met datum en Maaseik stuurt u het boek groeten maarten…"

Bartels Maarten heeft 18 Feb gereageerd op 9 x De mensengenezer/Koen Peeters

7 18 Feb
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Quinten stuur mij een impala met datum en Maaseik stuurt u het boek groeten maar…"

Bartels Maarten heeft 18 Feb gereageerd op 16x "Toni Morrison - God sta het kind bij"

5 18 Feb
Antwoord van Bartels Maarten

"Dag Chantal Stuur maaseik een impala met datum en het boek komt naar u toe mvg maa…"

Bartels Maarten heeft 9 Dec 2019 gereageerd op De ondergrondse spoorweg / Colson Whitehead (12 ex.)

7 24 Jan
Antwoord van Ida Vanhoof

"Beste Isabel stuur mij een impala met datum en het boek komt naar u toe. mvg Maart…"

Bartels Maarten heeft 13 Aug 2019 gereageerd op 9 ex. Wie vlucht en wie blijft/Elena Ferrante vr lc Markant Heestert tot 20/10/2019

5 27 Aug 2019
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Dag Isabel maaseik stuurt u een exemplaar op in ruil voor een impala met datum groe…"

Bartels Maarten heeft 8 Jul 2019 gereageerd op 10 ex. "De levenden en de doden in Winsford" / Hakan Nesser vr lc Markant Zwevegem tot 15/09/2019

5 9 Jul 2019
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Dag christel maaseik stuurt u beide exemplaren in ruil voor een impala (met datum)…"

Bartels Maarten heeft 8 Jul 2019 gereageerd op Een onberispelijke man/ Een trouwe vrouw (beide Jane Gardam)

6 17 Jul 2019
Antwoord van Manuelle Hendricx

"Dag Collega maaseik stuurt u een exemplaar in ruil voor een impala (met datum) groe…"

Bartels Maarten heeft 8 Jul 2019 gereageerd op 14 X 'Wij en ik' / De Coster, Saskia

4 9 Jul 2019
Antwoord van Ida Vanhoof

RSS

© 2020   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden