Wij gebruiken het verhaal over Lowie en zullen 4 tijden uitwerken. Ik heb Lowie telkens in ander kostummeke gestoken en deze ingescand.
Wie het graag wenst te gebruiken, doe maar :)

 

 

Weergaven: 2205

Bijlagen:

Berichten in deze discussie

Jullie kunnen de zoekplaten vinden via volgende link: http://we.tl/R2i4M6Unyx (opgelet: slechts twee weken beschikbaar)

Ha leuke mummie Edit! :)

 

@Annelies: moeten wij iets speciaals doen om jouw bestand te kunnen openen? Mij lukt het in ieder geval niet :(

Als je op de link klikt, krijg je een downloadknop.  Daar moet je op klikken en als het downloaden dan niet meteen start, kan het zijn dat je browser dit blokkeert.  Dan krijg je boven- of onderaan een balkje, waarop je moet aangeven dat het downloaden is toegestaan.  Als je dan nogmaals op de downloadknop klikt, zou het downloaden moeten starten (er wordt dan gevraagd waar het bestand opgeslagen mag worden).

 

Nee, het lukt me niet. Ik kom al twee keer uit op een soort blog van iemand, al twee keer een andere.
Is het mogelijk om het eventueel door te mailen? Je mag het mailen naar veerle.vanwesemael@hotmail.be

 

Bedankt!

Super!  Ik kon de zoekplaten wel  downloaden en ga ze ook gebruiken voor ons spel. Bedankt Annelies!
Annelies Van Calster zei:

Als je op de link klikt, krijg je een downloadknop.  Daar moet je op klikken en als het downloaden dan niet meteen start, kan het zijn dat je browser dit blokkeert.  Dan krijg je boven- of onderaan een balkje, waarop je moet aangeven dat het downloaden is toegestaan.  Als je dan nogmaals op de downloadknop klikt, zou het downloaden moeten starten (er wordt dan gevraagd waar het bestand opgeslagen mag worden).

 

Gekregen via mail, bedankt!

En ze zijn zalig gewoon. We kunnen ze gebruiken als extra opdrachtjes als er hier en daar nog wat tijd over is. Nogmaals bedankt!

Gewoon prachtig!

Bedankt aan iedereen die zo creatief is geweest.

 

Voor wie ook graag een Loewie gebruikt voor de andere tijden, zie bijlage

Bijlagen:

Dag Veerle, leuk als die zoekplaten!!!

We hebben alle Loewiekes gevonden enkel Loewie de uitvinder niet...

Kan je een tip geven?

Bedankt!


Hey, de zoekplaten zelf zijn gemaakt door Annelies Van Calster, niet door mij :)

Loewie als uitvinder kan je rechts bovenaan vinden. Net boven de grote, grijsblauwe melktank (of wat het ook mag zijn :) )
Annie Moenaert zei:

Dag Veerle, leuk als die zoekplaten!!!

We hebben alle Loewiekes gevonden enkel Loewie de uitvinder niet...

Kan je een tip geven?

Bedankt!

Bedankt! Gevonden!!

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden