Is er een spreker waarmee jullie heel goede ervaringen hadden (interessante lezing, redelijk grote opkomst) en die aan te raden is voor een lezing ihkv de bibliotheekweek?

 

Heeft iemand misschien ooit al eens Dirk Frimout uitgenodigd en indien ja, hoe viel dit mee?

 

 

Weergaven: 8158

Berichten in deze discussie

Maarten,


Bedankt! Via google lukte het toch niet hoor ;-) Ik heb ondertussen contact opgenomen met plaatsen waar de sprekers al een keer geweest zijn.

Dat kan je inderdaad ook doen.

Als je contactgegevens nodig hebt van Hendrik Cammu, Rik Vanwalleghem, Dirk Nachtergaele, Dimitri Verhulst, Marc Herremans, Walter Zinzen, Rik Torfs, Peter Verlinden, Jef Vermassen dan kan ik je die ook wel bezorgen.

En ik was nog een interessant boekingskantoor vergeten vermelden: Read my lips. Heel veel interessante namen zoals Jan Hoet, Lieven Scheire, Kathleen Cools, Dirk Sterckx, Jan Verheyen,...

Nog een tip. Bij van die boekingskantoren is het meestal goedkoper om verschillende namen vast te leggen in één keer. Samenwerking met andere bibliotheken kan dus vaak wel wat voordeel opleveren...

Nathalie Janssen zei:

Maarten,


Bedankt! Via google lukte het toch niet hoor ;-) Ik heb ondertussen contact opgenomen met plaatsen waar de sprekers al een keer geweest zijn.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden