Vragen voor CC/GC forum (39)

← Terug naar Vragen voor CC/GC
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Beheer ontmoetingscentrum zonder conciërge: hoe doen jullie het?

In Kasterlee staan de conciërges in voor het dagelijks beheer van de ontmoetingscentra (reservaties, toezicht ...). Deze conciërges hebben…

Begonnen door Cindy Van den Heuvel

7 19 Apr 2019
Antwoord van sylvie anzempamber

Publiek Private Samenwerking in de culturele sector

Beste, Zijn er onder ons die ervaring hebben met PPS in de culturele sector? Sport en onderwijs zijn natuurlijk gekend. Om niet opnieuw het…

Begonnen door Jelle Schonewille

2 11 Apr 2019
Antwoord van Jelle Schonewille

reglement vrijetijdsdiensten

 Collega's,  Gemeente Meulebeke. Voor de volgende legislatuur zouden we een nieuw reglement  willen maken voor al de cultuur- en vrijetijd…

Begonnen door Stef Blommaert

7 22 Okt 2018
Antwoord van sylvie anzempamber

kleuterzizo

Beste Aan de derde kleuterklas moet ik uitleg geven over de pictogrammen van kleuterzizo? Heeft iemand  een idee hoe je dit best kan doen?…

Begonnen door Daelemans Bernadette

0 9 Okt 2018

Artiest in residentie in het cultuurcentrum of gemeenschapscentrum?

Cultuurconnect wil nagaan of cultuurcentra en gemeenschapscentra interesse of behoefte hebben om kunstenaars of andere creatievelingen te l…

Begonnen door Evi Gillard

6 9 Okt 2018
Antwoord van Evi Gillard

Uurroosters logistiek personeel

Beste collega's, In Zwalm zijn we bezig met een herziening van de uurroosters van het personeel. Hierbij ben ik op zoek naar voorbeelden vo…

Begonnen door Fanny Delaey

1 30 Jul 2018
Antwoord van An Plessers

online beschikbaarheid van zalen

Collega's Wij werken sinds kort met Yesplan voor zaalverhuur en eventplanning. Onze websitebouwer (lcp) is bereid een online tool te bouwen…

Begonnen door sylvie anzempamber

1 4 Mei 2018
Antwoord van Bob Van den Bosch

Vorming sociale media en digitale communicatie

Bedankt aan iedereen die de survey heeft ingevuld. De winnaar krijgt NU een mailtje!  Dag iedereen,  dit jaar gaf Cultuurconnect een eer…

Begonnen door Sara Logghe

0 10 Apr 2018

Sabam op Sinterklaasliedjes

Goeiedag collega's, ik heb een vraag waarop ik via Google geen eenduidig antwoord krijg... Moet je sabam betalen op Sinterklaasliedjes? De…

Begonnen door Eveline Feijen

3 14 Nov 2017
Antwoord van Eveline Feijen

MUZIEKTHEATER 2019-2020 DE DICHTER IS EEN KOE!

Na succesvolle tournee 18-19 waarbij we zo'n 5000 mensen hebben bereikt, gaan we door in 2020 - periode 15 januari-15 februari 2020. Avond…

Begonnen door Sabine Goethals

0 16 Okt 2017

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden