Discussies van Els Dewolf (27)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Patrick, alvast dankjewel voor jouw antwoord, ik ga er meteen naar op zoek.…"

Els Dewolf heeft 18 Mei 2021 gereageerd op i-pad aanbieden met selectieve apps

2 18 Mei 2021
Antwoord van Els Dewolf

"Hallo Joachim, mijn enthousiasme was van korte duur :-) ik heb een poging gedaan  h…"

Els Dewolf heeft 22 Jun 2020 gereageerd op schatten van vlieg - geluidsopname op tablet

9 22 Jun 2020
Antwoord van Joachim

"oh geweldig!  dankjewel! "

Els Dewolf heeft 22 Jun 2020 gereageerd op schatten van vlieg - geluidsopname op tablet

9 22 Jun 2020
Antwoord van Joachim

"hey dat ziet er tof uit!  ik ben het al aan het uitproberen.  de mp3-bestanden koppe…"

Els Dewolf heeft 10 Jun 2020 gereageerd op schatten van vlieg - geluidsopname op tablet

9 22 Jun 2020
Antwoord van Joachim

"Alvast hartelijk dank, ik was ondertussen ook al aan het opnemen geraakt.  Een mooie…"

Els Dewolf heeft 9 Jun 2020 gereageerd op schatten van vlieg - geluidsopname op tablet

9 22 Jun 2020
Antwoord van Joachim

"Valérie, op die manier doen we het nu ook, duidelijk en correct.   "

Els Dewolf heeft 10 Feb 2015 gereageerd op aangetekende zendingen aan minderjarigen

8 10 Feb 2015
Antwoord van Els Dewolf

"Katelijne, wij kunnen dat inderdaad ook raadplegen, en daar dient het uiteindelijk…"

Els Dewolf heeft 9 Feb 2015 gereageerd op aangetekende zendingen aan minderjarigen

8 10 Feb 2015
Antwoord van Els Dewolf

"Katelijne, dan moet je al weten wie de vader of de moeder is... sommige kinderen zij…"

Els Dewolf heeft 9 Feb 2015 gereageerd op aangetekende zendingen aan minderjarigen

8 10 Feb 2015
Antwoord van Els Dewolf

"Dag Marlies, dat kan me zeker inspireren! Dankjewel, ook voor de uitnodiging.   Alva…"

Els Dewolf heeft 18 Apr 2014 gereageerd op rondleiding voor klassen van het lager onderwijs

8 18 Apr 2014
Antwoord van Els Dewolf

"Dankje Hannes! het bibliothecaris-spelen en de goed-fout-vragen lijken me alvast leu…"

Els Dewolf heeft 16 Apr 2014 gereageerd op rondleiding voor klassen van het lager onderwijs

8 18 Apr 2014
Antwoord van Els Dewolf

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden