Discussies van Vera Volckaert (28)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Magali Onze laatste aankoop mappen voor vertelplaten dateert van 2022 en was bij…"

Vera Volckaert heeft 18 Mrt gereageerd op Houders voor wandel-/fietskaarten en kamishibai-platen

2 18 Mrt
Antwoord van Vera Volckaert

"Dag Naomi Als er iemand is die daar zicht op heeft dan is dat volgens mij Liesbet La…"

Vera Volckaert heeft 15 Jun 2022 gereageerd op Taalpunt jeugd

3 15 Jun 2022
Antwoord van Naomi Leunis

"Deze vraag draagt ook de interesse weg van Bibliotheek Hasselt Limburg. Wij hebben a…"

Vera Volckaert heeft 16 Jul 2019 gereageerd op Huiswerkklas in de bib

2 16 Jul 2019
Antwoord van Vera Volckaert

"Hallo Kris In Kuringen hebben wij 1 zaal die multifunctioneel moet ingezet kunnen wo…"

Vera Volckaert heeft 27 Sept 2018 gereageerd op decor voorlezen

3 3 Okt 2018
Antwoord van Kris Vanderbeke

"Hallo Marijke Onze bib kan zich aansluiten bij het antwoord van Gunther. Om de samen…"

Vera Volckaert heeft 20 Sept 2018 gereageerd op Regeling achtergebleven materiaal bij schooluitleen

8 25 Sept 2018
Antwoord van Geert Puype

"Hallo Stijn Ik ben de jeugdverantwoordelijke van de SBH, de Stedelijke Bibliotheek H…"

Vera Volckaert heeft 1 Dec 2015 gereageerd op verdelen lerarenkaarten

3 1 Dec 2015
Antwoord van Vera Volckaert

"Dag Sarah In Hasselt heb je 'De Beverburcht', Een project van het Provinciaal Steunp…"

Vera Volckaert heeft 5 Mrt 2014 gereageerd op prentenboeken met personages met een handicap of personages die anders zijn

10 3 Apr 2014
Antwoord van Valerie Logghe

"Dag Wim, en ook Janine :-) Waarop baseer jij je om de aanduiding DYSL te plaatsen op…"

Vera Volckaert heeft 5 Mrt 2014 gereageerd op Lettertype dyslexie

9 22 Aug 2016
Antwoord van Wim Maes

"Hallo Stefan Nog niet zo lang geleden stelde ik ook de vraag naar praktische tips e…"

Vera Volckaert heeft 20 Aug 2013 gereageerd op Klassen met klaskaart of individuele kaart?

8 20 Aug 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag Hilde Wij hebben ondertussen al meer dan 15 jaar een goeddraaiende en enthousias…"

Vera Volckaert heeft 7 Aug 2013 gereageerd op Voorlezers (vrijwilligers)

1 7 Aug 2013
Antwoord van Vera Volckaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden