Discussies van Liesbet-Ann Verbruggen (21)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi, de bibliotheek van Mechelen werkt met identiteitskaarten als lenerspas. Enkel…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 5 Jul 2017 gereageerd op Elektronische identiteitskaart als lenerspas

6 8 Jul 2017
Antwoord van Patti Bauwens

"Stuur maar een mailtje! "

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 3 Mei 2016 gereageerd op Jury

6 18 Mei 2016
Antwoord van Karen Destoop

"Dag Kees, wij hebben in 2015 een gedichtenwedstrijd georganiseerd. In de jury zetel…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 2 Mei 2016 gereageerd op Jury

6 18 Mei 2016
Antwoord van Karen Destoop

"Dag Lisbeth, bedankt, we kijken het na! Mvg, Liesbet-Ann"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 29 Feb 2016 gereageerd op Problemen etiketten Biblioprint

5 1 Jun 2021
Antwoord van Leentje Gorissen

"Dag Ingrid, ja, dit staat aangevinkt :). Groeten, Liesbet-Ann "

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 29 Feb 2016 gereageerd op Problemen etiketten Biblioprint

5 1 Jun 2021
Antwoord van Leentje Gorissen

"De bibliotheek van Niel heeft een collectie lp's in haar magazijn staan. Om de paar…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 7 Jan 2014 gereageerd op vinylplaten pop, kleinkunst, wereldmuziek, jazz

4 9 Jan 2014
Antwoord van Nadine Bauwens

" Beste,   ik had met hem contact opgenomen via Charlotte Bonduel, die zijn boekingen…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 13 Mei 2013 gereageerd op gegevens David Van Reybrouck

2 13 Mei 2013
Antwoord van Liesbet-Ann Verbruggen

"Dag iedereen, Heel erg bedankt. Met deze antwoorden kan ik verder. Groeten, Liesbet-…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 11 Mrt 2013 gereageerd op Plattegrond bib

8 11 Mrt 2013
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Omdat bib Niel ook wel interesse toont in ILGE, pik ik even op deze (oudere) discuss…"

Liesbet-Ann Verbruggen heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Ilge - tijdschriftenbeheer

11 8 Nov 2011
Antwoord van Anne-Mie Veys

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden