Discussies van Lisa Kesteloot (27)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik zit met dezelfde vraag. Ik vrees er een beetje voor dat het agendablok nog kan to…"

Lisa Kesteloot heeft 19 Jan gereageerd op Nieuw CMS

3 29 Jan
Antwoord van Leentje Gorissen

"Hey Johan, het zou inderdaad misschien beter zijn om een beperking op te leggen want…"

Lisa Kesteloot heeft 14 Sept 2020 gereageerd op IBL aanvragen

3 14 Sept 2020
Antwoord van Lisa Kesteloot

"Dag collega's de rekening van NDB staat hier nog steeds open :(. Het boek is nog st…"

Lisa Kesteloot heeft 14 Aug 2020 gereageerd op boek X-side : verloren in jullie bibliotheek of niet ?

17 11 Sept 2020
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Bij ons niet terug gevonden in de inleverschuif. Misschien is hij nog op komst ofwel…"

Lisa Kesteloot heeft 15 Jul 2020 gereageerd op boek X-side : verloren in jullie bibliotheek of niet ?

17 11 Sept 2020

"Dag Christophe volgens mij is dit boek een echt hebbeding voor Antwerp supporters..…"

Lisa Kesteloot heeft 15 Jul 2020 gereageerd op boek X-side : verloren in jullie bibliotheek of niet ?

17 11 Sept 2020

"Hallo Veerle onze factuur werd pas opgemaakt op 6/07. De vervaldatum is 5 augustus.…"

Lisa Kesteloot heeft 14 Jul 2020 gereageerd op boek X-side : verloren in jullie bibliotheek of niet ?

17 11 Sept 2020

"Oei, hier hetzelfde!! NDB uit Brecht inderdaad. Reeds een factuur opgemaakt, heb hem…"

Lisa Kesteloot heeft 14 Jul 2020 gereageerd op boek X-side : verloren in jullie bibliotheek of niet ?

17 11 Sept 2020

"Dag Julie, Als ik denk aan poëzie en jongeren dan zou ik zeker voor iets moderns ga…"

Lisa Kesteloot heeft 12 Mei 2020 gereageerd op woordwedstrijd 2.0

5 20 Mei 2020
Antwoord van Julie Kesteloot

"Dag Patrick, volgens dat ik begrepen had op de huiswerkbespreking zal dit in Wise ni…"

Lisa Kesteloot heeft 6 Feb 2020 gereageerd op IBL in Wise

19 6 Feb 2020
Antwoord van Lisa Kesteloot

"Dag Simon wij in Meulebeke hebben rekken met drie niveaus. Hiervoor is Schulz langs…"

Lisa Kesteloot heeft 24 Jan 2020 gereageerd op Aankoop stripbakken

3 27 Jan 2020
Antwoord van Simon vandeputte

RSS

© 2022   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden