Vorige week vond de allereerste Facebook Marketing Conference plaats in New York. Een evenement van Facebook, speciaal gericht op de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden voor marketeers. Met als toppunt van de dag de bekendmaking waar iedereen al maanden op zit te wachten; de introductie van de Timeline voor fanpagina’s. Hierbij een eerste kort overzicht met de belangrijkste wijzigingen voor merken en pagina-eigenaren. Bron: Frankwatching.

Wat is er veranderd?

1. Weg met die langwerpige profielfoto, welkom coverfoto!

2. Laat je belangrijkste inhoud zien

3. Pin je belangrijkste berichten vast

4. Een nieuw dashboard voor beheerders

5. Paginaberichten: een revolutie in webcare?

...


Weergaven: 191

Berichten in deze discussie

@Geert: De link naar Frankwatching werkt niet.  Dit is de juiste: http://www.frankwatching.com/archive/2012/03/01/facebook-timeline-v....  Interessant artikel met enkele praktijkvoorbeelden die tonen hoe de eerste grote merken met de nieuwe/andere mogelijkheden omgaan.  

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden