Iedereen kan tijdens de Digitale Week gratis e-cursussen volgen en kennistests maken via http://bib.teach-me.be. Dit initiatief loopt doorheen Vlaanderen en is voor iedereen via internet beschikbaar.

De website is beschikbaar vanaf vrijdag 20 april 2012 17.00u tot vrijdag 27 april 2012 17:00u.

Naast alle cursussen worden vier kennistests ter beschikking gesteld via een aparte webpagina: Windows 7, Word 2010, Excel 2010 en PowerPoint 2010.

Personen die een test afleggen en slagen, kunnen een getuigschrift ontvangen.

Alle organisaties die meewerken aan dit initiatief kunnen deze getuigschriften bezorgen.

Personen die een test afleggen maken dankzij Microsoft kans om een gratis licentie voor Office 2010 te winnen!

  • Wie het hoogst scoort op de test(en), kan alvast rekenen op een Office 2010 professional licentie
  • De tiende, twintigste, dertigste en veertigste deelnemer winnen eveneens een licentie voor Office 2010 voor thuisgebruik en studenten

De winnaars worden telefonisch en via mail op de hoogte gesteld en uitgenodigd op de prijsuitreiking op vrijdag 27 april 2012.

Organisaties die willen deelnemen aan dit initiatief kunnen zich gratis inschrijven via deze link.

Na uw inschrijving ontvangt u een mail waarin u al het nodige materiaal terugvindt (een promotionele poster, het logo en een aanpasbaar getuigschrift in .docx-formaat).

 

Weergaven: 524

Bijlagen:

Berichten in deze discussie

Leuk initiatief! Jammer dat het maar 1 week kan :-)

hallo Anne,

het is ook mogelijk om dit onder de vorm van een abonnement een volledig jaar aan te bieden aan uw bezoekers. De internet-pc's worden dan voorzien van beveiligde snelkoppelingen waarmee uw bezoekers zonder inloggen alle cursussen kunnen volgen. Achteraf kan een bezoeker een test uitvoeren en eventueel een getuigschrift ontvangen.

Wat zijn de voorwaarden voor een jaarlijks abonnement en wat is de kostprijs?

De kosten om Teach-me aan te bieden aan uw bezoekers bestaan uit twee onderdelen namelijk:

  • Abonnement:
    • Jaarabonnement voor 5 pc's: 600 EUR
    • Jaarabonnement voor 3 pc's: 400 EUR
  • Installatie:
    • Installatie voor 5 pc’s: 300 EUR
    • Installatie voor 3 pc’s: 200 EUR

Organisaties die bestellen voor 31 mei 2012 hoeven geen installatiekosten te betalen.

Als ik het goed begrijp, kan je deelnemen tot 27 april 17u maar de prijsuitreiking is ook op 27 april?

Inderdaad Marijke

Ik hoop dat we tegen dinsdag of woensdag al weten wie de tiende, twintigste, dertigste en veertigste deelnemers zijn.

De persoon die het hoogste scoort kan in theorie nog winnen tot 15.30u want dan is de prijsuitreiking. We houden dan geen rekening meer met de resultaten die nog binnenkomen. Indien er twee mensen zijn met dezelfde hoogste score dan zal degene die eerst de test heeft afgenomen de prijs winnen.

Het wedstrijdreglement zal ook duidelijk op de website te lezen zijn.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden