Boek.be maakt momenteel werk van een sterke generieke promotiecampagne voor algemene boeken. Met de nieuwe campagne – die van start gaat in 2014 - willen we het publiek bewust maken van het belang van boeken als vrijetijdsbesteding en de boekhandelaar als specialist en adviseur naar voor schuiven.

Deze vernieuwde aanpak komt er op vraag van het marketingoverleg van Boek.be (met vertegenwoordigers van uitgevers, boekhandels en importeurs) en vervangt de maandcampagnes waarmee we jarenlang de verschillende boekensegmenten onder de aandacht brachten (zoals De Zomer van het Spannende Boek of Doe mei maar een doeboek).

Als bijlage vindt u meer info op p. 1 van de nota die we aan de Vlaamse ministers hebben meegegeven ter gelegenheid van de overhandiging van de Boekenmand aan Kris Peeters op 28 juni. 

Weergaven: 285

Bijlagen:

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden