Discussies van geert.lievens (209)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Margot, veel succes met alle volgende stappen!"

geert.lievens heeft 2 Mrt 2017 gereageerd op Nieuwe wegen

7 7 Mrt 2017
Antwoord van Margot Collet

"Programma WCN zaterdag 19 november 2016: De wereld achter Wikipedia Zaterdag 19 nov…"

geert.lievens heeft 14 Nov 2016 gereageerd op Wikipedia: schrijf mee met jouw bibliotheek.

3 14 Nov 2016
Antwoord van geert.lievens

"Inderdaad een mooi project, dat navolging mag krijgen. Ik zou graag de samenwerking…"

geert.lievens heeft 4 Nov 2016 gereageerd op Wikipedia: schrijf mee met jouw bibliotheek.

3 14 Nov 2016
Antwoord van geert.lievens

"@bartdils Met jou hebben de bibliotheken van Leuven én Boutersem er direct 2 zadenbi…"

geert.lievens heeft 8 Jul 2014 gereageerd op Onze zadenbib zaait zich uit tot in China!

4 8 Jul 2014
Antwoord van Bart Dils

"Tip: er is ook een toegang via de Ooststraat (klein smal weggetje), maar misschien k…"

geert.lievens heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op ARhus

2 2 Apr 2014
Antwoord van Kris Michielsen

"Ik heb de data gecheckt en blijkbaar zouden de gegevens op het laatste jaar slaan (d…"

geert.lievens heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Zoektip bibliotheekstatistieken (BIOS) via Google "bibliotheekfiche naamvandegemeente"

4 13 Jan 2012
Antwoord van Maarten Vandekerckhove

"Iemand enig idee hoeveel er een profiel hebben zonder ID-foto?"

geert.lievens heeft 28 Okt 2011 gereageerd op foto's bibliotheekmensen

6 2 Nov 2011
Antwoord van Anne-Marie Van Raepenbusch

"Leuk stukje!  @Ilse ik vermoed dat alle bezochte bibliotheken functioneren in een se…"

geert.lievens heeft 19 Jul 2011 gereageerd op Nederland-België

3 19 Jul 2011
Antwoord van geert.lievens

"Idem, zij die graag Google+ willen uitproberen kunnen ook bij mij een seintje geven…"

geert.lievens heeft 14 Jul 2011 gereageerd op Nieuwe sociaal netwerk Google+ (wat is/kan Google+?)

2 14 Jul 2011
Antwoord van geert.lievens

"Is bibnet ook bezig met een eigen mobiele website (webapp voor zbb of bibportalen) o…"

geert.lievens heeft 14 Jul 2011 gereageerd op Handige iPad-apps voor bibliotheken en informatieprofessionals

9 26 Jul 2011
Antwoord van Robrecht Talboom

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden