Discussies van Kris De Winter (78)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Die cross-domain beveiliging is er inderdaad om goede redenen. Met het CORS-alternat…"

Kris De Winter heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Ik herinner me weer hoe het zat. Op de aquabrowser van de provincie Antwerpen is het…"

Kris De Winter heeft 5 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Tim, die foutmelding 'fout op pagina2' op je werkende standalone versie komt doo…"

Kris De Winter heeft 5 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Die ontwerpdecreten zijn voor zover ik kan zien inderdaad nog niet publiek gemaakt.…"

Kris De Winter heeft 23 Jul 2015 gereageerd op KAN IEMAND WAT KLAARHEID SCHEPPEN?

21 15 Jan 2016
Antwoord van Marijke De Smedt

"De bib van Puurs is op dit vlak ondernemend bezig: http://puurs.bibliotheek.be/pagin…"

Kris De Winter heeft 16 Feb 2015 gereageerd op Input gezocht voor minister Homans over openbare bibliotheken en mediawijsheid

8 19 Feb 2015
Antwoord van Tom Ryckx

"In Antwerpen doen ze al mee hoor, met de districtsbibliotheken van Berchem en Ekeren…"

Kris De Winter heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onze zadenbib zaait zich uit tot in China!

4 8 Jul 2014
Antwoord van Bart Dils

"Niemand weet welke formule gaat aanslaan of de juiste is, ook de uitgevers of de Goo…"

Kris De Winter heeft 12 Sept 2013 gereageerd op E-boeken, een mijlpaal?

18 3 Okt 2013
Antwoord van De Greeve Karla

"Een ietwat gerelateerde flickr-groep is die rond Library Signage. Waar je zoals ze z…"

Kris De Winter heeft 17 Mrt 2011 gereageerd op Op zoek naar promofoto's? Surf naar Fotobib!

7 4 Jul 2011
Antwoord van Antoon Verbeke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden