Discussies van Tim Lerno (265)

Discussies waarop is gereageerd (46) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb die CORS voor alle zekerheid al eens uitgetest met de api-xml-bestandjes op m…"

Tim Lerno heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Deze testsite geeft een iets duidelijker resultaat: http://online.attacker-site.com/…"

Tim Lerno heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Mij is het ook nog niet gelukt.  De server van cultuurconnect lijkt dit evenwel toe…"

Tim Lerno heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Hieronder de bijlage die bij mijn vorige reactie ontbreekt :-)"

Tim Lerno heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Ik heb het probleem met Blogger gevonden, maar helaas nog niet helemaal opgelost.  V…"

Tim Lerno heeft 6 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Inderdaad: ik heb bij stap 2 van result.html "if (aantalitems > 10)" gewijzigd in…"

Tim Lerno heeft 5 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Kris, Ik heb er ondertussen al wat mee geprutst.  Het is me nog niet gelukt om h…"

Tim Lerno heeft 4 Jul 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"Geweldig!  Als ik binnenkort wat tijd kan vrijmaken, dan ga ik dit zeker al eens uit…"

Tim Lerno heeft 29 Jun 2016 gereageerd op voorbeeldcode voor implementeren van covercarrousel en lijsten op je website (of als standalone toepassing)

11 6 Jul 2016
Antwoord van Tim Lerno

"De bliksemsnelle en glasheldere analyse van Raymond Snijders is lang, maar zegt zo g…"

Tim Lerno heeft 17 Jun 2016 gereageerd op Een eerste stap naar uitleen van e-boeken onder leenrecht gewone boeken

3 20 Jun 2016
Antwoord van Geert Puype

"Veel wijzer worden we hier nog niet van en voorlopig staat er ook nog geen vergaderi…"

Tim Lerno heeft 18 Jul 2015 gereageerd op KAN IEMAND WAT KLAARHEID SCHEPPEN?

21 15 Jan 2016
Antwoord van Marijke De Smedt

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden