Discussies van Sofie Vermeir (1,068)

Discussies waarop is gereageerd (1025) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Isabel Ik stuur je een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Verme…"

Sofie Vermeir heeft op dinsdag gereageerd op 10 ex. "Papieren kind"/Randy Susan Meyers vr lc Markant Zwevegem tot 30/04/2019

4 op woensdag
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Dag Isabel Ik stuur je een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Verme…"

Sofie Vermeir heeft 13 Feb gereageerd op 9 ex. "De koffiedief"/Tom Hillebrand tot 15/04/2019 vr lc Markant Heestert

3 13 Feb
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Dag Melinda Ik stuur jullie een ex. vanuit Hamme, graag impala. Vriendelijke groete…"

Sofie Vermeir heeft 5 Feb gereageerd op 17 ex. 'Wat ik nooit eerder heb gezegd / NG Celeste

6 6 Feb
Antwoord van Steve de Weijer

"Dag Isabel Ik stuur jullie een ex. in ruil voor een impala. Mvg Sofie Vermeir OB-Ha…"

Sofie Vermeir heeft 5 Feb gereageerd op 8 ex."De Weense sigarenboer"/Robert Seethaler vr lc DF tot eind maart 2019

6 5 Feb
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Isabel Ik stuur je een exemplaar van het gevraagde werk, graag impala. Mvg Sofi…"

Sofie Vermeir heeft 30 Jan gereageerd op 28 ex. "Van Franschmans en Walenmannen"/ Dirk Musschoot vr lc Marnixring tot 15/04/2019

5 2 Feb
Antwoord van Anja Brodeoux

"Dag Quinten Ik stuur een ex. in ruil voor een impala. Mvg Sofie Vermeir OB-Hamme"

Sofie Vermeir heeft 22 Jan gereageerd op 15X "Aravind Adiga - De witte tijger" voor Leeskring Tielt

8 24 Jan
Antwoord van Marjan Van Damme

"Dag Chantal Ik stuur jullie een exemplaar.Graag impala. Mvg Sofie Vermeir OB-Hamme"

Sofie Vermeir heeft 22 Jan gereageerd op I Daniel Blake / Ken Loach (dvd)

6 30 Jan
Antwoord van Bartels Maarten

"Dag Heleen Ik stuur je een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Vermei…"

Sofie Vermeir heeft 16 Jan gereageerd op Gezocht: Pim en het Pindakanon voor KJV groep 2 (15 ex)

3 2 Feb
Antwoord van Anja Brodeoux

"Beste Ik stuur een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Vermeir OB-Ha…"

Sofie Vermeir heeft 14 Jan gereageerd op Zulajka opent haar ogen / Guzel Jachina (15 ex.)

4 16 Jan
Antwoord van MARTINE BODEN

"Dag collega Ik stuur je een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Verm…"

Sofie Vermeir heeft 14 Jan gereageerd op Oksana : een ballet van Donald Niedekker

5 14 Jan
Antwoord van Heleen Eeman

RSS

© 2019   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden