Discussies van Sofie Vermeir (1,119)

Discussies waarop is gereageerd (1060) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Wendy Als het nodig is, mag je ons exemplaar ook altijd aanvragen. We zien dan…"

Sofie Vermeir heeft 7 Dec 2021 gereageerd op Hamnet van Farrell Maggie wel of niet voor IBL

10 11 Dec 2021
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Beste collega Ik stuur jullie een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofi…"

Sofie Vermeir heeft 3 Nov 2021 gereageerd op 25 ex.van 'Mrs. Degas' van Arthur Japin

1 3 Nov 2021
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Katrien Ik bezorg je een ex. vanuit Hamme, graag impala. Mvg Sofie Vermeir OB-H…"

Sofie Vermeir heeft 5 Okt 2021 gereageerd op 9 ex 'Een soort van liefde' van Alicja Gescinska

8 5 Okt 2021
Antwoord van Katrien Vansichem

"Dag Christel Het ex. uit Hamme is onderweg. Bezorg je me enkel nog een impala-aanvr…"

Sofie Vermeir heeft 15 Sept 2021 gereageerd op 5x De avond is ongemak Marieke L. Rijneveld

4 20 Sept 2021
Antwoord van IJe Raaijmakers

"Dag Ellen Ik stuur je ons ex. in ruil voor een impala. Mvg Sofie Vermeir BIB Hamme"

Sofie Vermeir heeft 1 Sept 2021 gereageerd op De souffleur / Diane Broeckhoven (3ex.)

2 4 Sept 2021
Antwoord van Katrien Vansichem

"Dag Kim Ik stuur je een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofie Vermeir…"

Sofie Vermeir heeft 11 Aug 2021 gereageerd op Het boek Daniel / Chris De Stoop (12 ex.)

2 11 Aug 2021
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Christel Ik stuur jullie een ex. vanuit Hamme. Succes ermee! Sofie Vermeir BIB…"

Sofie Vermeir heeft 4 Aug 2021 gereageerd op 7x Herfst, Ali Smith

6 4 Aug 2021
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Chantal Ik stuur jullie alvast een exemplaar op. Graag nog een impala aub. Vri…"

Sofie Vermeir heeft 14 Apr 2021 gereageerd op Blaze / Ethan Hawke (dvd)

5 14 Apr 2021
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Dag Christel Ik stuur je een ex. vanuit Hamme. Graag impala. Mvg Sofie Vermeir OB-H…"

Sofie Vermeir heeft 2 Dec 2020 gereageerd op 5x Wees onzichtbaar - Murat Isik

3 2 Dec 2020
Antwoord van Sofie Vermeir

"Dag Chantal Ik stuur jullie een ex. vanuit Hamme, waarvoor graag impala. Mvg Sofi…"

Sofie Vermeir heeft 21 Okt 2020 gereageerd op De stad der blinden / José Saramago (10 ex.)

5 23 Okt 2020
Antwoord van Manuelle Hendricx

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden