Discussies van Agnes Van der Linden (20)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Marijke, Bedankt ! De impala's zijn geplaatst en de boeken zijn intussen in o…"

Agnes Van der Linden heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Auteurs Jonas Reine De Pelseneer

13 24 Feb 2015
Antwoord van Agnes Van der Linden

"Beste Chantal, Bedankt ! De impala's zijn geplaatst en de boeken zijn intussen in o…"

Agnes Van der Linden heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Auteurs Jonas Reine De Pelseneer

13 24 Feb 2015

"Beste Annemie, Bedankt ! De impala's zijn geplaatst. Mvg, Agnes Van der Linden Bib…"

Agnes Van der Linden heeft 17 Feb 2015 gereageerd op Auteurs Jonas Reine De Pelseneer

13 24 Feb 2015

"Beste Veerle, Bedankt ! De impala's zijn geplaatst. Mvg, Agnes Van der Linden Bibl…"

Agnes Van der Linden heeft 17 Feb 2015 gereageerd op Auteurs Jonas Reine De Pelseneer

13 24 Feb 2015

"Beste Sofie, Bedankt ! De impala's zijn geplaatst en de boeken zijn intussen in ons…"

13 24 Feb 2015

"Beste Maarten, Bedankt om ons verder te helpen.  Ik heb net de impala's geplaatst.…"

Agnes Van der Linden heeft 10 Dec 2014 gereageerd op Auteurslezingen Jonas Boets en Brigittte Van Aken

7 10 Dec 2014

"Beste Kris, Bedankt om ons verder te helpen.  Ik heb net de impala's geplaatst. Me…"

Agnes Van der Linden heeft 10 Dec 2014 gereageerd op Auteurslezingen Jonas Boets en Brigittte Van Aken

7 10 Dec 2014

"Beste Saskia, Bedankt om ons verder te helpen.  Ik heb net de impala's geplaatst.…"

7 10 Dec 2014

"Beste Koen, Bedankt om ons verder te helpen.  Ik heb net de impala's geplaatst. Me…"

7 10 Dec 2014

" "

Agnes Van der Linden heeft 18 Feb 2014 gereageerd op Boeken voor auteurslezing

13 18 Feb 2014

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden