Discussies van Gerd Goossens (32)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Gert, Graag stuur ik het gevraagde boek op.De impala vraag volgt?Met vriendeli…"

Gerd Goossens heeft 2 Sept 2016 gereageerd op Revolutionary Road / Richard Yates (8 ex.)

8 2 Sept 2016
Antwoord van Gerd Goossens

"Hallo Marjan,Nogmaals, het gevraagde boek stuur ik graag op.Ook graag een impala.Gro…"

Gerd Goossens heeft 2 Sept 2016 gereageerd op 10x "Laat het feest beginnen!" van Niccolo Ammaniti

4 3 Sept 2016
Antwoord van Lachat Chantal

"Hallo Marjan, Ik stuur het boek vandaag nog op. Graag een impalaMet vriendelijke gro…"

Gerd Goossens heeft 2 Sept 2016 gereageerd op 8x "De officier" van Robert Harris

6 6 Sept 2016
Antwoord van Verbesselt Christel

"Hallo collega,Van zodra de impala binnen is stuur ik jullie graag de gevraagde film.…"

Gerd Goossens heeft 25 Aug 2016 gereageerd op La grande bellezza / Paolo Sorrentino (dvd)

5 30 Aug 2016
Antwoord van Manuelle Hendricx

"Beste collega,kunnen jullie een impala aanvraag ivm dit boek opsturen? Gerd Goossens…"

Gerd Goossens heeft 11 Aug 2016 gereageerd op Hof van Assisen / Louis Van Dievel (12 ex.)

7 23 Aug 2016
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Beste collega,We sturen graag ons ex op.Ik ben de laatste die het boek zou opsturen,…"

Gerd Goossens heeft 11 Aug 2016 gereageerd op 5x "Woeste hoogten" van Emily Bronte

5 11 Aug 2016
Antwoord van Gerd Goossens

"Beste collega,Graag stuur ik u het gevraagde boek. Groetjes Gerd Goossens OB Diest"

Gerd Goossens heeft 4 Aug 2016 gereageerd op Hof van Assisen / Louis Van Dievel (12 ex.)

7 23 Aug 2016
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Beste collega,ik stuur u graag het gevraagde boek. Groetjes Gerd  Goossens OB Diest "

Gerd Goossens heeft 4 Aug 2016 gereageerd op 5 ex. van "De kinderen van Calais" - TAVEIRNE, L.

5 8 Aug 2016
Antwoord van Kris Coenegrachts

"Beste collega,Het gevraagde boek wordt opgestuurd, de impala zal wel volgen.Met vrie…"

Gerd Goossens heeft 29 Jul 2016 gereageerd op 10 ex De komst van de wolven van Sarah Hall

5 29 Jul 2016
Antwoord van Gerd Goossens

"Hallo collega,Graag sturen we jouw dit boek op. (Impala)Groetjes Gerd Goossens, mede…"

Gerd Goossens heeft 30 Jun 2016 gereageerd op 30 ex. Puur / Andrew Miller

13 3 Aug 2016
Antwoord van Sofie Vermeir

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden