Discussies van Marijke Goeminne (358)

Discussies waarop is gereageerd (338) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Francine Bib Waregem stuurt "Ik ben niet bang" in ruil voor een impala aanvraag…"

Marijke Goeminne heeft 4 Jan 2016 gereageerd op 9 ex. "Ik ben niet bang" van Nicoolo Amaniti

7 11 Jan 2016
Antwoord van isabelle de turck

"Dag Francine Bib Waregem stuurt "Ik haal je op, ik neem je mee" in ruil voor een im…"

Marijke Goeminne heeft 4 Jan 2016 gereageerd op 9 ex. "Ik haal je op, ik neem je mee" van Niccolo Amaniti

7 11 Jan 2016
Antwoord van isabelle de turck

"Dag Simonne Bib Waregem stuurt "Blinde wereld" in ruil voor een impala- aanvraag.…"

Marijke Goeminne heeft 30 Nov 2015 gereageerd op Blinde wereld / Ellen Heijmerikx (9 ex)

3 30 Nov 2015
Antwoord van Marijke Goeminne

"Hallo Tulay Bib Waregem stuurt "Het raadsel van Spinoza" in ruil voor een impala aa…"

Marijke Goeminne heeft 27 Nov 2015 gereageerd op "Het raadsel van Spinoza" van Irvin D Yalom (15 ex.)

9 4 Dec 2015
Antwoord van Mia Rock

"Hallo Marjan Bib Waregem stuurt "Eerst grijs dan wit dan blauw" in ruil voor een im…"

Marijke Goeminne heeft 27 Nov 2015 gereageerd op 6x "Eerst grijs dan wit dan blauw" van Margriet De Moor

6 30 Nov 2015
Antwoord van Gina Schooliers

"Dag Christel Waregem stuurt de film en het boek Alzheimer. Graag 2 impala aanvragen…"

Marijke Goeminne heeft 23 Nov 2015 gereageerd op De zaak Alzheimer - boek en dvd: nog op zoek naar wat extra exemplaren

3 24 Nov 2015
Antwoord van Simonne Geukens

"Dag Els Bib Waregem stuurt "Schroder" in ruil voor een impala aanvraag. Met vriend…"

Marijke Goeminne heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Schroder Amity Gaige

4 25 Nov 2015
Antwoord van Gina Schooliers

"Dag Carine Bib Waregem stuurt "Het eiland onder de zee" in ruil voor een impala aan…"

Marijke Goeminne heeft 19 Nov 2015 gereageerd op 25 ex. Het eiland onder de zee / Isabel Allende

4 23 Nov 2015
Antwoord van Christel Verbraeken

"Beste Tülay Bib Waregem stuurt volgende titels in ruil voor een impala: Anna, Hann…"

Marijke Goeminne heeft 11 Sept 2015 gereageerd op 25 jaar leesclub Houthalen-Helchteren, Hulde aan Martin Kellens (5 ex. van elk titel)

11 11 Sept 2015
Antwoord van Marijke Goeminne

"Hallo Patrick Bib Waregem stuurt "Gelukkig de gelukkigen" in ruil voor een impala.…"

Marijke Goeminne heeft 11 Sept 2015 gereageerd op Gelukkig de gelukkigen van Yasmina Reza (12 ex.)

6 11 Sept 2015
Antwoord van Marijke Goeminne

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden