Discussies van Luc Van Malderen (99)

Discussies waarop is gereageerd (49) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste collega, HaBoBIB houdt een exemplaar voor jullie opzij. Graag impala naar OB-H…"

Luc Van Malderen heeft 16 Jul 2012 gereageerd op 18x : Het zingen van de tijd/ Richard Powers

13 17 Jul 2012
Antwoord van Saskia Altruye

"Beste, HaBoBIB houdt een exemplaar voor jullie opzij. Graag impala naar OB-Haacht. M…"

Luc Van Malderen heeft 9 Jul 2012 gereageerd op 2de oproep: graag nog enkele exemplaren Kapellekensbaan...

1 9 Jul 2012
Antwoord van Luc Van Malderen

"Beste, HaBoBIB houdt een exemplaar voor u opzij. Graag impala naar OB-Haacht. Mvg, L…"

Luc Van Malderen heeft 9 Jul 2012 gereageerd op 20 ex. 'Nachttrein naar Lissabon' / Pascal Mercier

12 19 Jul 2012
Antwoord van Sandra Segers

"1000 verontschuldigingen! ons exemplaar is uitgeleend. (beschaamde) groeten van LVM"

Luc Van Malderen heeft 2 Jul 2012 gereageerd op 2de oproep: nog 5x "De fazantenmoordenaars" van Jussi Adler-Olsen

3 2 Jul 2012
Antwoord van Luc Van Malderen

"Beste collega, HaBoBIB houdt een exemplaar voor u opzij. Graag impala naar OB-Haacht…"

Luc Van Malderen heeft 2 Jul 2012 gereageerd op 2de oproep: nog 5x "De fazantenmoordenaars" van Jussi Adler-Olsen

3 2 Jul 2012
Antwoord van Luc Van Malderen

"Collega, geen reactie gekregen op mijn antwoord van 2 maart. Moet ik het boek nog vo…"

Luc Van Malderen heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op 15 ex. "De hondeneters" Marita De Sterck

9 13 Mrt 2012
Antwoord van Luc Van Malderen

"Collega, geen reactie gekregen op mijn antwoord van 2 maart. Moet ik de boeken nog v…"

Luc Van Malderen heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Boeken beginnende lezers Wouter Kersbergen

7 13 Mrt 2012
Antwoord van Kris Peeraer (Bib Malle)

"Beste collega, HaBoBIB kan 1 ex van Wielman en 1 van Nina, opa en de zee leveren. Im…"

Luc Van Malderen heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Boeken beginnende lezers Wouter Kersbergen

7 13 Mrt 2012
Antwoord van Kris Peeraer (Bib Malle)

"Beste collega, HaBoBIB heeft een exemplaar voor je klaarliggen. Impala naar OB-Haach…"

Luc Van Malderen heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op 15 ex. "De hondeneters" Marita De Sterck

9 13 Mrt 2012
Antwoord van Luc Van Malderen

"Beste collega, HaBoBIB heeft een exemplaar voor je klaarliggen. Impala naar OB-Haach…"

Luc Van Malderen heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Het kleine meisje van Meneer Linh-Claudel (12ex)

11 7 Mrt 2012
Antwoord van Els Smets

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden