Discussies van Bartels Maarten (310)

Discussies waarop is gereageerd (296) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Christiane   De bibliotheek van Maaseik stuurt u het boek op in ruil voor een…"

Bartels Maarten heeft 25 Jan 2012 gereageerd op 8 exemplaren van "Eeuwige roem" van Saskia De Coster

8 30 Jan 2012
Antwoord van Anja Brodeoux

"Beste Martine   De bibliotheek van Maaseik stuurt u het boek op in ruil voor een imp…"

Bartels Maarten heeft 25 Jan 2012 gereageerd op De dochter/Jessica Durlacher (6 ex.)

6 26 Jan 2012
Antwoord van Sofie Vermeir

"Beste Marjan   Stuur mij een impalaatje en het boek gaat naar deinze Groeten en best…"

Bartels Maarten heeft 29 Dec 2011 gereageerd op 9x "Zomerleugens" ban Bernhard Schlink

5 5 Jan 2012
Antwoord van Elke Coenen

"Beste collega   Stuur mij een impala en het boek gaat naar Lede   Maarten Bartels Bi…"

Bartels Maarten heeft 7 Dec 2011 gereageerd op In de ban van mijn vader (8 ex.)

7 8 Dec 2011
Antwoord van Martine Steenhout

"Beste Simone   Stuur ons een impala en het boek komt naar u toe   mvg   Maarten Bart…"

Bartels Maarten heeft 5 Okt 2011 gereageerd op 8 ex. Paaseiland van Jennifer Vanderbes

8 5 Okt 2011
Antwoord van Saskia Altruye

"Beste Lieva   Stuur ons een impala en het boek komt naar u toe   mvg   Maarten Barte…"

Bartels Maarten heeft 5 Okt 2011 gereageerd op 17x De schilder en het meisje / Margriet de Moor

9 10 Okt 2011
Antwoord van Lachat Chantal

"Beste Magda   Stuur ons een impala en het boek komt naar u toe   mvg   Maarten Barte…"

Bartels Maarten heeft 5 Okt 2011 gereageerd op 15 x Nachtdanser van Chika Unigwe

6 7 Okt 2011
Antwoord van Kris Coenegrachts

"Beste Anne-Mie   Maaseik stuurt u een ex in ruil voor een impala   mvg Maarten Barte…"

Bartels Maarten heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Het ongrijpbare meisje / Mario Vargas Llosa (13 ex. voor bib Zwevegem)

4 30 Sept 2011

"Beste Anja   Maaseik stuurt u een ex in ruil voor een impala   mvg Maarten Bartels B…"

Bartels Maarten heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Het portret van Dorian Gray

12 3 Okt 2011
Antwoord van Dauwe Anja

"Beste Anneleen   Maaseik stuurt u een exemplaar in ruil voor een impala   mvg Maarte…"

Bartels Maarten heeft 29 Sept 2011 gereageerd op El negro en ik - Frank Westerman (11 ex.)

11 3 Okt 2011
Antwoord van Els Smets

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden