Hoi collega's,
toch even laten weten dat ik zelf niet geheel tevreden was met de e-boeken-app op Ipad...

Ik had mij (uitzonderlijk en nu waarschijnlijk ook voor de eerste en laatste keer) voorgenomen om mijn reiskoffer niet te vullen met zware boeken en enkel de Ipad...Ik moest jammer genoeg vaststellen dat ik het vullen beter wel gedaan had.

Ter plekke (gewoon in de Ardennen) deed mijn app niets meer.
Thuis had ik nog 2 leentegoeden - nog 1 boek waar ik in bezig was en kon ik mooi de catalogus raadplegen. Eenmaal in de Ardennen deed na login de app niets.

Ik had geen leentegoeden, geen boek meer in mijn bibliotheek en de catalogus kon ik niet raadplegen.
Ik dacht (en hoopte) dat het gewoon een tijdelijk probleempje was, maar het bleek zo dag na dag hetzelfde te zijn en dit 7 dagen lang.

Ik bleef dus ferm op mijn leeshonger zitten en was uitermate gefrustreerd toen ik thuis de app opende en mooi zag staan: leentegoed (2) bibliotheek (1)...

Dit kan toch niet liggen aan een "vreemde wifi" of wel?

Weergaven: 241

Berichten in deze discussie

Dag Marijke,

Dit probleem kan inderdaad optreden als je tablet geen of moeilijk contact maakt met de 'vreemde' wifi of als die wifi heel erg traag is. Je boekenplank blijft dan leeg. Je kunt altijd eens proberen om connectie te maken met een andere wifi waar je tablet wel goed contact mee kan maken. Bijvoorbeeld, in België kun je gebruik maken van verschillende hotspots van een bekende provider. Sowieso werken we dit euvel weg in een volgende update. 

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden