Deze week verschijnt in de serie Misdadig van Uitgeverij Eenvoudig Communiceren weer een nieuwe titel: Stuk van Judith Visser.
Het verhaal gaat over Elizabeth. Zij zit op het Mercatuscollege in Rotterdam en wordt door een paar klasgenoten op een gruwelijke manier gepest. Haar vader woont in Amerika, en haar moeder is altijd aan het werk. Elizabeth wordt steeds eenzamer. Ze droomt van haar klasvriend Alec. Maar die heeft verkering met Riley, een mooi, blond meisje. Elizabeth stelt zich voor hoe haar leven eruit zou zien als ze Riley was. Dan neemt ze een fatale beslissing...
Judith Visser debuteerde in 2006 als schrijfster met de roman Tegengif. In 2008 schreef ze Stuk, haar thrillerdebuut. Voor dit boek werd ze genomineerd voor De Gouden Strop 2009, de prijs voor de beste Nederlandstalige thriller. Stuk wordt verfilmd en zal in 2014 in de bioscoop te zien zijn.
Tags:
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
39 leden
145 leden
161 leden
42 leden
176 leden
© 2026 Gemaakt door Kenniskantoor.
Verzorgd door