Geachte heer/ mevrouw,

 
Momenteel ben ik ik bezig in de laatste fase van mijn boek, dat ik in eigen beheer uitgeef, uit te geven. Zo ontvang ik één dezer dagen de proefdruk van mijn boek, waarna besloten word om of het boek nog aan te passen, of over te gaan naar druk. Het boek is een autobiografisch boek waarin ik vertel over de periode dat ik te horen krijg dat ik onvruchtbaar ben (als 23 jarige jongen) en dat het veroorzaakt word door het syndroom van Klinefelter. In het boek neem ik de lezer mee in mijn proces en de dingen waar ik tegenaan loop, maar wel geschreven vanuit het jongeren perspectief.
 
Om alvast een impressie te geven waar het boek over gaat (dit is ook de omslagtekst):
Wanneer je jong bent, ben je aan denken en dromen: wie ben ik, wat doe ik en wat wil ik als ik groot ben? Je vind je eerste liefde, gaat je bezig houden met relaties, seks en de kinderwens van de toekomst. Wanneer Romano Sandee als 23-jarige besluit zijn sperma te doneren bij de spermabank, krijgt Romano een vervelend bericht: hij blijkt onvruchtbaar. Na maanden onderzoek bleek waarom er geen zaadcellen in het sperma zaten en na drie maanden wachten kwam de uitslag: Romano heeft het syndroom van Klinefelter. Een genetische aandoening waarbij een vrouwelijk chromosoom per veel is per cel.
 
De droom van ooit kinderen krijgen viel weg, de grootste droom van Romano en wie was Romano dan wel niet? Het leven op dat moment, de toekomst… Alles stortte in, op het moment dat de diagnose bekend werd. Hoe moest dat nu met relaties, het vinden van een vrouw, mijn uiterlijk, wat blijkbaar dus ook hoorde bij het syndroom van Klinefelter? Allemaal thema’s die niet anders zijn dan bij een andere jongere die aan het begin van zijn volwassenheid sta. Het boek Ik en mijn Klinefelter is geschreven door een jonger, maar ook voor jongeren die zich bezig houden met deze thema’s en bestaat naast het verhaal dat Romano verteld hoe hij deze periode door kwam, met tips en wetenswaardigheden over het syndroom van Klinefelter en hoe je ermee om kunt gaan.
 
Op 1 oktober a.s. zal ik een groot aantal boeken gaan bestellen. Voor particulieren geldt via de website www.ikenmijnklinefelter.nl (waar ik tevens op blog) ook een voorverkoop korting. Omdat ik dan een groot aantal boeken bestel, zou ik willen vragen, wanneer jullie dit boek interessant vinden voor jullie assortiment, dit te melden voor 1 oktober a.s., zodat uw bestelling direct meegenomen kan worden. Wanneer het boek namelijk uitverkocht dreigt te raken, kan het tot 3 weken duren voor het boek weer binnen is. Dit omdat de boeken in Frankrijk worden gedrukt.
 
Over het boek
 
Het boek verschijnt op 3 verschillende formaten: een normaal boek, een grootletter boek en een E-boek. Voor bibliotheken is enkel alleen het normale boek en het grootletter boek bestelbaar.
 
Titel: Ik en mijn Klinefelter
Formaat: normaal, A5
Gebruikte lettertype: Arial
Gebruikte lettergrootte: 10 punten
Aantal bladzijden: 168
Verschijningsvorm: paperback, kleur omslag, zwart/wit binnenkant
ISBN-nummer: 978-90-812556-0-8
Uitgever: Romano Sandee
Auteur: Romano Sandee
Afbeeldingen: Ja
 
Titel: Ik en mijn Klinefelter
Formaat: grootletter, A4
Gebruikte lettertype: Arial
Gebruikte lettergrootte: 13 punten
Aantal bladzijden: 122
Verschijningsvorm: paperback, kleur omslag, zwart/wit binnenkant
ISBN-nummer: 978-90-812556-2-2
Uitgever: Romano Sandee
Auteur: Romano Sandee
Afbeeldingen: Ja
 
Tarieven
 
De onderstaande tarieven betreffen de inkooptarieven. 
 
Normaal boek: (advies verkoopprijs: € 14,95)
Tot 10 exemplaren: € 10,- inclusief 6% BTW 
Vanaf 10 exemplaren: € 8,50 inclusief 6% BTW
 
Grootletter boek: (advies verkoopprijs: € 19,95)
Tot 10 exemplaren: € 14,- inclusief 6% BTW
Vanaf 10 exemplaren: € 12,- inclusief 6% BTW
 
Verzendkosten:

België:  € 9,50 (aangetekend, maximaal 2 boeken)
België: € 14,30 (pakketpost, maximaal 2 kilo, tot 7 boeken)

België: € 26,30 (pakketpost, maximaal 10 kilo, tot 30 boeken)

Mogelijk kan het voordeliger zijn om samen met andere bibliotheken in uw omgeving te bestellen om daarmee de verzendkosten te kunnen delen. 

Levering en betalingsvoorwaarden

  • Op alle leveringen zijn deze voorwaarden van toepassing.
  • Levering van boeken is vanaf het moment dat dit afgeleverd word bij het postkantoor, op risico van de ontvanger. 
  • Na bestelling, word gecontroleerd of de gewenste aantal op voorraad is. Wanneer het op voorraad is, worden boeken binnen 1 week geleverd. Wanneer er onverhoopt niet voldoende boeken op voorraad staan, word u geïnformeerd over de verwachte leverdatum.
  • De koper is zelf verantwoordelijk voor wanneer er eventueel invoerrechten betaald moeten worden.
  • Bij de levering van de boeken, zit de factuur bijgesloten, waar de Nederlandse omzetbelasting word berekend.
  • De factuur dient uiterlijk 21 dagen na de factuurdatum, betaald te zijn.
  • Bij uitblijven van deze betaling, zal er éénmalig een herinnering worden verstuurd per e-mail, waarna binnen 14 dagen betaald dient te worden. Hierna word de koper in gebreke gesteld. In dat geval zal de bijkomende kosten berekend worden volgens de Nederlandse incassowet, waarbij minimaal € 42,- aan kosten moet worden berekend. Deze kosten komen voor rekening van de koper.
Bestellen
Bestellen kan door het bijgevoegd formulier in te vullen en in de bijlage met uw e-mail terug, retour te zenden. Dit bij voorkeur dus vóór 1 oktober 2012. In dat geval word namelijk uiterlijk 15 oktober uw boek verstuurd. Het boek heeft de officiële release datum van 18 oktober 2012.
Ook wanneer u NIET een bestelling wenst te plaatsen, hoor ik graag van u, zodat ik in elk geval u kan afstrepen op de lijst om op een later tijdstip een herinnering te sturen.
Mocht u nog meer informatie wensen, schroom dan niet om contact met mij op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Romano Sandee
Adresgegevens:
Sint Eustatiusstraat 65
9715 PG Groningen
Nederland
Telefoonnummer: +31 (0)6 - 22 37 80 45
E-mailadres: r.sandee@hotmail.com

Weergaven: 344

Bijlagen:

Berichten in deze discussie

In aanvulling op bovenstaande, heb ik van elk hoofdstuk de eerste pagina gekopieerd in de bijgeleverde preview.

Bijlagen:

Ik voeg hierbij graag de recensie toe van NBD Biblion:

Wanneer Romano Sandee zich aanmeldt als spermadonor komt hij erachter dat hij onvruchtbaar is. Zijn sperma bevat geen zaadcellen. Bij nader onderzoek blijkt dat hij het syndroom van Klinefelter heeft. Hij heeft een geslachtschromosoom te veel. Dit blijkt ook de verklaring te zijn voor zijn overgewicht en zijn borstvorming. Hij merkt dat er wel veel informatie te vinden is over die ziekte, maar nauwelijks over wat dit sociaal en psychologisch voor een jongeman betekent. In dit boek gaat hij uitgebreid en openhartig in op hoe hij dit beleeft. Het hele toekomstperspectief staat op zijn kop, want hij zal nooit kinderen kunnen krijgen. Wat betekent de ziekte voor seksualiteit en relatievorming? Welke hulpverleners komt hij tegen en wat bieden die hem? Enkele symptomen zijn te bestrijden met het toedienen van het hormoon testosteron. De borstvorming wordt bij hem operatief gecorrigeerd. Het resultaat wordt met zwart-witfoto’s geïllustreerd. Het boek is vooral bedoeld voor mannen met dit syndroom en voor hun omgeving. Achterin het boek vinden we verwijzingen voor nadere informatie. Een redelijk geschreven egodocument. Het boek bevat enkele kleine medische slordigheden. In Nederland zijn zo’n 10.000 Klinefelter-patiënten. - Drs. J.H.M. Cluitmans

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden