Collega's

Tijdens het bibkamp in juli en augustus willen we de deelnemers graag een stop motion filmpje laten maken met de iPad, geïnspireerd op een fragmentje uit een favoriet boek.  Hebben jullie ervaring met een gebruiksvriendelijke, gratis app waaraan je ook wat audio kan toevoegen?  

Ik heb er ooit een gebruikt (toen ik nog lesgaf), maar dat is ook alweer enkele jaren geleden en ik weet niet meer hoe die heette.  Een zoektocht in de Appstore doet ook geen belletje rinkelen.  Misschien hebben jullie de ultieme tip? 

Vriendelijke groet

bib Veurne

Katleen Maes

Weergaven: 144

Berichten in deze discussie

Haha... zelfde ervaring. Ik heb in 2016 op mijn iPhone een aantal stop-motionfilmpjes met Lego gemaakt. Via de metadata van de filmpjes kan ik helaas niet meer achterhalen welke app ik daarvoor heb gebruikt. Maar op basis van wat op mijn huidige iPhone staat (ik heb helaas veel te veel apps verzameld in al die jaren) en van wat ik in de App Store vind, denk ik dat het Stop Motion Studio is. Die app lijkt ondertussen (zoals met veel apps) wel niet meer gratis te zijn (de basis wel, maar je komt al snel bij betaalde opties). Dus dat moet je eens bekijken. De app is zowel geschikt voor iPhone als iPad. Alternatief kan je misschien ineens Stop Motion Studio Pro aanschaffen. Die kost evenveel als wanneer je Stop Motion Studio gratis aanschaft en nadien alle opties activeert. Dus misschien makkelijker.

Misschien kan onderstaande link je verder helpen:

https://www.educationalappstore.com/best-apps/best-stop-motion-apps... 

Vriendelijke groet

Katrien Vermiert

Bib Maaseik

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden